Goedemorgen,
Is de nabestaandendesk volgens het e-mail in de titel nog actief? Of gaan zaken omtrent overlijdens tegenwoordig via Closure? Ik had ze (de nabestaandendesk) vorige week een e-mail gestuurd vanwege een kwestie. maar heb nog geen bericht ontvangen. Het ging o.a. om het feit dat m’n vader jaren (écht jaren) geleden mijn eerste toestelabonnement heeft aangevraagd.
Ik had trouwens via deze link vernomen dat ik het toestelkrediet eerst moest afbetalen bij nummerovername. Dit heb ik vorige week ook gedaan, maar ben er pas later achtergekomen dat dit niet van toepassing is bij overname wegens overlijden (ook bij Closure).
Kan ik een expert vragen hoe ik al het bovenstaande moeten aanpakken?
Alvast vriendelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Tung
PS ik heb wat gevoelige informatie achterwege gelaten en voor een duidelijkere opheldering, zou ik dit liever via PM willen bespreken, indien nodig.