Skip to main content
Beantwoord

nummer overzetten mislukt


Ik kreeg dit bericht vandaag terwijl ik geen nieuwe simkaart heb aangeschaft.

Vandaag om 08:30 gaan we aan de slag om jouw mobiele nummer over te zetten naar T-Mobile. Dit kan een uurtje duren. Zie je dat je geen bereik meer hebt via je oude sim? Dan kun je je nieuwe sim gebruiken. Tot zo! Groeten, T-Mobile

Ik zat al bij tmobile dus dit was niet nodig en nu kan ik sinds vandaag en waarschijnlijk ook morgen helemaal niet meerbellen!

 

 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @e.ocalia 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum,volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Bekijk origineel

2 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 28 april 2021

Hi @e.ocalia 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum,volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee!


  • Auteur
  • 1 reactie
  • 9 juni 2021

Is inmiddels al opgelost. Bedankt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen