Skip to main content
Beantwoord

nummer om zetten geen simkaart ontvsngen

Hallo 

morgen word mijn simkaart om gezet van Tele2 naar jullie. alleen nu heb ik nog geen simkaart ontvangen, voor mijn nummerbehoud. Hoe kan dit ? Hoop dat dit zo snel mogelijk op gelost word ivm werk kan ik niet te lang niet bereikbaar zijn. 

groetjes 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @joycekallenkoot 

De snelste optie voor je is om morgen in de ochtend even langs een T-Mobile winkel te gaan aangezien er nu geen moderators aanwezig zijn denk ik.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20635 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2021

Hallo @joycekallenkoot 

De snelste optie voor je is om morgen in de ochtend even langs een T-Mobile winkel te gaan aangezien er nu geen moderators aanwezig zijn denk ik.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 juni 2021

Hallo @Waqqas 

dank voor je reactie zal dat morgen ochtend gaan doen.

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 14 juni 2021

Hi @joycekallenkoot 

Is het inmiddels gelukt? Als ik nog iets kan betekenen, laat het vooral weten. Je kan mij dan een privebericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Als je direct een simkaart wilt meekrijgen dan is de T-Mobile winkel wel de snelste manier zoals @Waqqas ook aangeeft. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 juni 2021

Hey @Hajar 

Ik ga straks langs bij de T-mobile winkel om het te regelen maar omdat die pas 1 uur open is moet ik nog even wachten. Bedankt voor je reactie 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen