Dus…..
Nadat ik een te hoge rekening had vorige maand, heb ik snel op de valreep een extra optie aan mijn abonnement toegevoegd, onbeperkt bellen EU en VS.
Deze extra optie zou tot gisteren van toepassing zijn dus heb ik extra gebeld en tot mijn grote schrik zie ik dat mijn rekening nog hoger is dan vorige keer want NL behoort kennelijk niet tot de EU volgens T-Mobile.
In deze community heb ik het erover gehad en de moderator schreef nog: goed dat je deze optie gebruikt, nu kan de rekening nooit meer tegenvallen. Dankjewel voor het erbij vermelden dat met deze optie NL buiten beschouwing wordt gelaten!
Waardeloos. waardeloos! Wat is T-Mobile een geldvreter geworden en helemaal niet meer klantvriendelijk, bellen met een medewerker gaat tegenwoordig ook van je beltegoed af...
Ik kon die 10 euro ook niet meer gelijk uitzetten en heb er helemaal niets aan gehad. Vorige maand extra 10 euro en deze maand 56 euro extra voor bellen (ik wilde toch gebruik maken van de 10 euro) en een moderator die niet erbij vermeldt dat NL exclusief EU is.
Ik mag mijn abonnement verlengen maar weet niet of ik dat nog wil doen...