Ik heb niks van T-Mobile zelf gehoord. Ik heb een sim only-abonnement, dus niet in combinatie met een nieuwe telefoon. Meteen na ontvangst van de e-mail die ik had ontvangen over het vervallen van de punten, heb ik overigens gebeld naar T-Mobile. Er werd bevestigd dat de T-Mobile Extra catalogus inderdaad flink is uitgekleed en dat ze niks voor me konden doen. Er werd me ook verteld dat ik naar een fysieke T-Mobile shop kan gaan om daar bijvoorbeeld een telefoonhoesje of een screenprotector te kopen (die ik al heb). Ze konden me niet vertellen wat er nog meer voor te koop is in de T-Mobile shop. Die shop bellen kan ook niet en doorverbinden kan ook niet. Ook weer heel apart, een telecomwinkel die niet gebeld kan worden. Ik zal dus een keer naar zo'n shop moeten. Dat kost me benzine en parkeergeld en waarschijnlijk is er toch niks fatsoenlijks te krijgen voor mijn punten.
@zorrox Hoeveel punten heb jij dan?
er is veel te koop op telefoongebied in een Tm-shop.
En dat ze waarschijnlijk niets fatsoenlijks hebben is een aanname als je er nog niet bent geweest.
maak er een gezellig dagje uit van.
Veel succes.
Hallo CrisTien,
Ik heb 10.430 punten, zie mijn eerste bericht. Schijnbaar is er dus veel te koop, maar T-Mobile weet zelf niet wat, behalve telefoonhoesjes en screenprotectors.
@zorrox Dat zijn best veel punten helaas te weinig voor een ballonvaart. Ik snap je teleurstelling heel goed. Dat je nu meer punten nodig hebt voor de ballonvaart kan ook te maken hebben met prijsverhogingen van zo’n ballonvaart bedrijf.
Oplaadkabel, oordopjes, powerbanks,autolader, Je mag er een telefoon mee (aan)betalen.
Misschien iets kopen voor een verjaardag van iemand anders.
Ga nu even kijken want het is jammer als je punten verlopen.
sorry ik kan er ook niet meer van maken had je graag iets anders gemeld.
Oké, dank je CrisTien voor het meedenken
ik was al sinds het begin van mijn contract aan het sparen voor de ballonvaart daar dan ook meer dan 6 jaar mee bezig. afgelopen november kreeg ik een bericht om over te stappen naar ander abonnement omdat mijn eigen contract al meer dan een jaar verlopen was. als ik niet zou over stappen werden mijn kosten vele male hoger.
in dat gesprek heb ik toen duidelijk gemeld dat ik vanwege de extra punten klant blijf. de medewerker heeft me toen ook niet op de hoogte gebracht dat extra punten zouden vervallen. sterker nog ik ben expres weer meer gaan sms'en om sneller aan de punten te komen sinds een jaar.
goed, in iedergeval goed dat ik dat nu weet. nadat ik gisteren weer is een keertje punten wilde checken. kwam ik tot de ontdekking dat het systeem gestopt is. het was nog wel sportief geweest als jullie dan zelf bij het vervallen van de punten de korting hadden meegerekend.
prima reden voor mij om dan eens weer bij de concurenten te gaan shoppen, die waarderen mijn geld wellicht wel. en zoniet wie weet kom ik dan ooit terug.
Oké, dank je CrisTien voor het meedenken
Hallo
@zorrox Heb je al een keus kunnen maken?
Hallo
@CrisTien, ik ben nog niet geweest, heb daar nog geen tijd voor gehad. Ik vraag me ook af of ik ook in zo'n shop voor (bijna) alles moet bijbetalen, net als in de T-Mobile Extra shop en vind het irritant dat ik daar vooraf geen informatie over kan krijgen. Mooi ook wat hierover op de volgende webpagina staat:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen.
- Je kunt je punten in de T-Mobile Shops inruilen voor korting op telefoons of telefoonaccessoires.
- In de online catalogus heb je nog meer keus. Alle cadeaus kun je volledig met je punten bestellen.
Dat laatste is sowieso een leugen. Er is bijna geen keus meer in de online catalogus en voor bijna alle 'cadeaus' moet je bijbetalen.
Hallo
@CrisTien, ik ben net in een T-Mobile shop geweest en ben daar heel goed geholpen. Ik heb voor mijn spaarpunten een Wonderboom speaker, een draadloze Sony koptelefoon en een Plantronics bluetooth headset voor m'n telefoon genomen. Ik hoefde niks bij te betalen en had nog wat punten over. Al met al is me dit heel erg meegevallen en ben ik achteraf toch nog dik tevreden
Aha
@zorrox ik ben echt reuze blij voor je. Zo te lezen heb je mooie producten gekregen.
Wat een leuk bericht.
Ik heb nu een Grote glimlach op mijn gezicht
Heel heel veel plezier met je mooie spullen.
Die draadloze Sony koptelefoon heb ik ook, daar maak ik dagelijks gebruik van.
Fijne avond
Dank je
@CrisTien, jij ook een fijne avond!
Hallo @CrisTien, ik ben net in een T-Mobile shop geweest en ben daar heel goed geholpen. Ik heb voor mijn spaarpunten een Wonderboom speaker, een draadloze Sony koptelefoon en een Plantronics bluetooth headset voor m'n telefoon genomen. Ik hoefde niks bij te betalen en had nog wat punten over. Al met al is me dit heel erg meegevallen en ben ik achteraf toch nog dik tevreden
Cool dat je nog leuke spullen hebt kunnen kopen
Als ik de extra shop online probeer te benaderen krijg ik hetvolgende:
Why? En hoe kan ik nu een travel & surf pas voor Zwitserland aanschaffen met mijn punten?
0
Sorry! Er ging iets mis..
Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.
Hi Pieter,
Bedankt voor het doorgeven. Wij zijn hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Wij zijn hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Inmiddels is de Extra pagina al een paar weken onbereikbaar. Ik ben dus niet erg onder de indruk van dat 'zo snel mogelijk'
Ga ik nog de kans krijgen om punten in te wisselen voor ze eind volgende week vervallen ?
Hi @Eric_E,
De storing was eerst verholpen, maar is onlangs weer teruggekomen. Dit wordt dus opnieuw opgelost!
Het is sowieso altijd mogelijk om de punten in T-Shops in te wisselen voor korting op telefoons en accessoires. Mocht je daar geïnteresseerd in zijn, kun je dus ook op die manier punten inzetten!
Hallo
@Eric_E Inmiddels doet de extra pagina het weer sinds gisteren.
Veel plezier met het uitzoeken van je cadeautjes en fijne avond!
Hallo @Eric_E Inmiddels doet de extra pagina het weer sinds gisteren.
Veel plezier met het uitzoeken van je cadeautjes en fijne avond!
Hoi
@CrisTien ik heb uiteraard nog een keer gekeken vóór ik mijn post plaatste vanmorgen. Mogelijk heeft de boel gisteren even gewerkt maar vanmorgen in ieder geval (weer?) niet.
En ook op dit moment geeft zowel de app op mijn telefoon als de browser op mijn PC de "Sorry, er ging iets mis" melding.
Hi @Eric_E,
De storing was eerst verholpen, maar is onlangs weer teruggekomen. Dit wordt dus opnieuw opgelost!
Het is sowieso altijd mogelijk om de punten in T-Shops in te wisselen voor korting op telefoons en accessoires. Mocht je daar geïnteresseerd in zijn, kun je dus ook op die manier punten inzetten!
Zoveel punten heb ik nou ook weer niet
@David. Geloof dat het net genoeg was voor een setje e-books/audio-books. Leuk voor de vakantie...
Mmm vreemd @Eric_E Ik heb net nog gekeken via de website.
Ook ik had een sorry foutmelding, cookies verwijderen en/of een andere browser proberen kan helpen.
Mmm vreemd @Eric_E Ik heb net nog gekeken via de website.
Ook ik had een sorry foutmelding, cookies verwijderen en/of een andere browser proberen kan helpen.
Ik had net al alle 3 browsers die ik op deze PC heb staan geprobeerd
@CrisTien met allemaal hetzelfde resultaat. En zoals gezegd ook de my-tmobile app op mijn telefoon. Ik geloof dus niet dat het probleem aan mijn kant zit.
Maar bedankt voor het meedenken in ieder geval
Hi @Eric_E,
Ik heb het zojuist even bij je getest, via Google Chrome, en ook bij mij werkt de catalogus weer. Wis anders nog even je cookies voor de zekerheid! Hopelijk lukt het zo in ieder geval!
Cookies gewist in Chrome en... gelukt !
Thanks @David
Zojuist geprobeerd in de online shop te komen. Meerdere browsers, cookies gewist, helaas zonder het gewenste effect.
Kan dit opgelost worden?
Vanmorgen naar aanleiding van je post had ik ook even gekeken @RW_Cat , toen inderdaad weer storing. Maar op dit moment is de shop er weer.
Het is een beetje komen en gaan dus...
Zojuist verlengd, gaat pas eind volgende maand in. Wil nu mijn punten opmaken, maar kan niet bij de shop komen. Krijg een foutmelding en stuurt me terug naar de homepage