Goedemorgen @Roes, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je een nieuwe telefoon bij ons hebt besteld, daar zijn we blij mee en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inderdaad Nummerbehoud hebt aangevraagd. Je beschikt nu over een zakelijk abonnement met je eigen nummer. Maar ik zie dat je een particulier abonnement hebt aangevraagd met Nummerbehoud. De aanvraag had je ingediend op 05-12-2024. Na een maand opzegtermijn kan je nummer worden overgezet naar je nieuwe abonnement. Ik zie dat je Nummerbehoud is goedgekeurd en dat deze zal plaatsvinden op 06-01-2025. 5 januari valt op een zondag en Nummerbehoud kan nooit in het weekend plaatsvinden, alleen op werkdagen. Vandaar dat deze zal plaatsvinden op 6 januari. Je zult hier ook meerdere sms'jes over ontvangen, zodat je precies weet wanneer het zal plaatsvinden en wanneer het Nummerbehoud is voltooid. Zodra dat is afgerond, kun je gebruikmaken van je nieuwe simkaart. Tot die tijd kun je gebruikmaken van de simkaart van je huidige abonnement!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!