- Begrijp ik het goed dat Odido geen Netflix 4K account aanbiedt in het entertainment pakket?
- Als ik tegelijk Netflix 4K op 2 TV's, 2 PC's, 4 iPhone's, 2 iPads en huishoudelijke apparaten in gebruik heb, wat voor internetsnelheid heb ik dan nodig?
- Geen idee
- Er kunnen met een Netflix 4K+ HDR abonnement maximaal 4 personen tegelijk naar een stream kijken. Qua snelheid zou je dan met een instapmodel van glasvezel (100/100) al vooruit kunnen.
Hi
Het gaat mij om beide (totale) vragen!
Nou, niet zo boos doen.. Je praat hier met andere klanten en op de 2e vraag wist ik een antwoord. Netflix 4K kost 19 euro per maand, standaard netflix 14 euro, dus wat is de prijs die je aan Odido moet betalen? Er is namelijk geen korting van toepassing.
Zo was het niet bedoeld….
er is dus geen combinatie abonnement van Netflix, zoals Odido met videoland heeft?
en op het totale internet gebruik heeft u geen antwoord?
begrijp ik het dan goed?
- Als ik tegelijk Netflix 4K op 2 TV's, 2 PC's, 4 iPhone's, 2 iPads en huishoudelijke apparaten in gebruik heb, wat voor internetsnelheid heb ik dan nodig?
Heel eenvoudig te berekenen, met Netflix Premium mag je hooguit met 4 apparaten tegelijk kijken of downloaden op 6 apparaten tegelijk. Downloaden is niet tijd kritisch, dus de bandbreedte is niet belangrijk. Voor een live stream 4k adviseert Netflix 15Mbs, voor 4 streams heb jij 60Mbs snelheid nodig.
Is het te berekenen als alle genoemde apparaten gebruik maken van internet?
Is het te berekenen als alle genoemde apparaten gebruik maken van internet?
Ja, de geadviseerde snelheid is piekbelasting, als je familie op 4 apparaten 4 verschillende streams tegelijk kijk, vallen de piekmomenten nooit op dezelfde moment. Dus theoretisch hebt je minder dan 60Mbs voor 4 live streams nodig.
Het gaat niet alleen om Netflix maar ook om de andere apparaten…. Dus alles tegelijk…. Tv’s + 2 PC's, 4 iPhone's, 2 iPads en huishoudelijke apparaten.
Dank CCNL,
M.a.w. met een 400 mb abonnement zit ik op de grens van 400 naar 1gb ?
Je dan met 400 mbit beginnen, zelfs binnen je contract periode kun je bij Odido altijd naar een hogere snelheid upgraden.
Hi
Hoi Pharwin,
begrijp ik het nou goed dat je voor 3 euro per maand (boven op een Odido TV abonnement) naar Netflix premium kan kijken?
Hi
hoi
Dat was alleen bij een oud T-mobile mobiel abonnement te bestellen. Bij nieuwe Hello mobiele abonnementen heb je alleen de volgende mogelijkheden:
Bij een vast internet abonnement kun je voor zenderpaketten kiezen + Viaplay en ESPN. Alle andere streamers kun je zelf aanschaffen bij “de streamer” en dan de APP op de Mediabox draaien, of natuurlijk op je smart TV.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.