Skip to main content
Beantwoord

Naar mobiel nummer in Amerika bellen gaat niet

• 11 januari 2025
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Kosmopoliet

Hallo,

Sinds een paar weken kan ik niet meer naar mijn zus op haar mobiel nummer in Amerika bellen, ook 2 zussen van mijn hebben dit probleem, ik heb Odido en de zussen Ziggo als provider, alle 3 verschillende gsm. Mijn zus in Amerika is overal ten rade gegaan, daar is alles gecheckt en het probleem ligt absoluut niet bij hun, het probleem zou in Nederland liggen?, Heb al overal gesurft maar kan tot nu toe niets vinden, wie weet raad?, dank u allen voor het mee  kijken en mee denken, groet.

Beste antwoord door eric

Als er vanaf verschillende providers niet naar 1 bepaald nummer gebeld kan worden, dan zit het probleem logischerwijs bij het bestemmingsnummer.

In Amerika zijn hele rare prijsplannen waarbij gebeld worden soms ook geld kost en dus geblokkeerd kan worden (airtime). 

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9035 reacties
  • Antwoord
  • 11 januari 2025

Als er vanaf verschillende providers niet naar 1 bepaald nummer gebeld kan worden, dan zit het probleem logischerwijs bij het bestemmingsnummer.

In Amerika zijn hele rare prijsplannen waarbij gebeld worden soms ook geld kost en dus geblokkeerd kan worden (airtime). 

Kosmopoliet
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 30 januari 2025
Kosmopoliet schreef:

Hallo,

Sinds een paar weken kan ik niet meer naar mijn zus op haar mobiel nummer in Amerika bellen, ook 2 zussen van mijn hebben dit probleem, ik heb Odido en de zussen Ziggo als provider, alle 3 verschillende gsm. Mijn zus in Amerika is overal ten rade gegaan, daar is alles gecheckt en het probleem ligt absoluut niet bij hun, het probleem zou in Nederland liggen?, Heb al overal gesurft maar kan tot nu toe niets vinden, wie weet raad?, dank u allen voor het mee  kijken en mee denken, groet.

Opgelost, ze heeft een nieuwe telefoon en we kunnen weer bellen, dank u, groet.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Kosmopoliet fijn dat het is opgelost met een nieuwe telefoon en dat jullie haar weer kunnen bellen! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik wens haar heel veel plezier in Amerika en jou nog een hele fijne dag toe! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen