Skip to main content
Beantwoord

Multisim wilt geen configuratie doen met mijn apple watch ultra 2


Mijn Apple Watch Ultra 2 zegt dat mijn Odido abonnement niet geschikt is voor deze Watch. 
En op mijn iPhone kan ik in de Watch app geen mobiel abonnement toevoegen. Optie is grijs. 
Alles op nieuwste firmware. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Pcootjes wat leuk dat je beschikt over de Apple Watch Ultra 2, ik begrijp heel goed dat je onze Multisim hierop wilt activeren, zodat je zorgeloos via je Watch verbonden blijft met ons netwerk en wellicht je toestel op sommige momenten niet nodig hebt. Laten we samen naar een oplossing kijken! Op dit moment speelt er een technisch issue met het activeren van onze Multisim. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! 

Graag wil ik een ticket voor je doorzetten richting onze technische specialisten, zodat zij het voor jou kunnen onderzoeken en ook kunnen oplossen. Om dit te kunnen doen, heb ik nog wat gegevens van je nodig. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna gelijk voor je aan de slag! 😁

Bekijk origineel

2 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3356 reacties
  • Antwoord
  • 19 maart 2025

Hey ​@Pcootjes wat leuk dat je beschikt over de Apple Watch Ultra 2, ik begrijp heel goed dat je onze Multisim hierop wilt activeren, zodat je zorgeloos via je Watch verbonden blijft met ons netwerk en wellicht je toestel op sommige momenten niet nodig hebt. Laten we samen naar een oplossing kijken! Op dit moment speelt er een technisch issue met het activeren van onze Multisim. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! 

Graag wil ik een ticket voor je doorzetten richting onze technische specialisten, zodat zij het voor jou kunnen onderzoeken en ook kunnen oplossen. Om dit te kunnen doen, heb ik nog wat gegevens van je nodig. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna gelijk voor je aan de slag! 😁


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 19 reacties
  • 19 maart 2025

Pharwin,

het is inmiddels opgelost. 
Hoe?

Door mijn fysieke sim in mijn iPhone te vervangen door een esim. Hierna kon ik opeens in de Watch app WEL mijn netwerk instellen. 
Toen ik nog een fysieke sim had was die optie grijs. 
 

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen