Hallo @Citrosphere, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Allereerst, wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen telefoonnummer tegen in ons systeem. Bij het nummer uit je profiel, kom ik een zakelijk abonnement tegen. Echter, komt de postcode + huisnummer niet overeen met elkaar. Kun je anders het juiste e-mailadres in je profiel vermelden of de juiste postcode + huisnummer, bedrijfsnaam en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken!
Hallo @Citrosphere, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Allereerst, wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen telefoonnummer tegen in ons systeem. Bij het nummer uit je profiel, kom ik een zakelijk abonnement tegen. Echter, komt de postcode + huisnummer niet overeen met elkaar. Kun je anders het juiste e-mailadres in je profiel vermelden of de juiste postcode + huisnummer, bedrijfsnaam en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken!
Goedemorgen, het is opgelost. Bedankt.
@Citrosphere Fijn dat het is opgelost! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en veel plezier met je Watch i.c.m. onze Multisim!