Hallo @Suusjer, van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik heb gelijk meegekeken bij het nummer van je profiel en ik zie dat dit een oud-Tele2 abonnement betreft. Onze Multisim is wegens technische redenen momenteel niet mogelijk bij een oud-Tele2 abonnement. Excuses hiervoor! Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte, maar wanneer het mogelijk zal zijn, durf ik niet te zeggen. Het is wel mogelijk bij een nieuw Odido Hello abonnement. Ik zie dat je contract nog loopt tot en met 21-2-2025. Je kunt dus bijna bij ons verlengen. Dit kan altijd 4 maanden voor het einde van je contract. Als je bij ons verlengd en kiest voor een nieuw Odido Hello abonnement, kan kun je gebruikmaken van onze Multisim. Wel pas wanneer je nieuwe contract van start is gegaan. Dat zal dan vanaf 22-2-2025 zijn. De keus is uiteraard aan jou.
Sorry dat ik op dit moment geen ander antwoord voor je heb. Ik had je graag van een ander antwoord willen voorzien. Ik hoop dat ze dit natuurlijk wel eerder mogelijk maken, maar ik durf niet te zeggen wanneer precies. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
Hallo @Suusjer, van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik heb gelijk meegekeken bij het nummer van je profiel en ik zie dat dit een oud-Tele2 abonnement betreft. Onze Multisim is wegens technische redenen momenteel niet mogelijk bij een oud-Tele2 abonnement. Excuses hiervoor! Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte, maar wanneer het mogelijk zal zijn, durf ik niet te zeggen. Het is wel mogelijk bij een nieuw Odido Hello abonnement. Ik zie dat je contract nog loopt tot en met 21-2-2025. Je kunt dus bijna bij ons verlengen. Dit kan altijd 4 maanden voor het einde van je contract. Als je bij ons verlengd en kiest voor een nieuw Odido Hello abonnement, kan kun je gebruikmaken van onze Multisim. Wel pas wanneer je nieuwe contract van start is gegaan. Dat zal dan vanaf 22-2-2025 zijn. De keus is uiteraard aan jou.
Sorry dat ik op dit moment geen ander antwoord voor je heb. Ik had je graag van een ander antwoord willen voorzien. Ik hoop dat ze dit natuurlijk wel eerder mogelijk maken, maar ik durf niet te zeggen wanneer precies. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
Ok dank je wel voor je heldere uitleg. Ik heb inderdaad een oud tele2 abonnement (en simkaart). Zou een nieuwe Odido simkaart hierin kunnen helpen of is het een instelling in de servers van Odido?
Goedemorgen Suusjer, graag gedaan namens Pharwin. Als je je verlenging hebt gedaan en je nieuwe Hello-abonnement van start gaat dan zet het systeem je over van oud-Tele2 naar Hello (Odido). Vanaf dat moment kan je zelfs met je huidige simkaart de Multisim aanvragen, dus het ligt echt aan technische instellingen (die iets té technisch zijn voor mij). Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt, maar mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. We zijn er voor je. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend!