Skip to main content

Ik heb een multisim zodat mijn horloge verbonden is via mijn mobiele abbonement. Nu zag ik op de website dat ik met multisim tot 4 apparaten kan koppelen, dus ik wil mijn tablet koppelen maar dat kan niet. Moet ik dan nog een x 5 euro per maand betalen om die te koppelen?

Of zijn die 4 "apparaten" alleen smart watches en is dit min of meer vals adverteren terwijl je helemaal niet zo veel apparaten kunt koppelen

Hallo @Zwabbert, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Onze Multisim is alleen bedoelt voor gebruik met een Smartwatch en is niet mogelijk voor een tablet. Ik heb ook zitten zoeken op onze website, maar daar kom ik het onderwerp van 4 apparaten koppelen niet tegen. Waar zag je dit staan? Wat ik weet is dat je onze Multisim alleen i.c.m. een Smartwatch kunt koppelen, dus ik denk dat het ook wordt bedoelt! 

Onder het kopje sim en toestel staat

Extra simkaarten.

Met Multisim kan je tot maximaal 4 apparaten aan je mobiele nummer en databundel koppelen. Handig voor je smartwatch of een ander apparaat dat je wil verbinden met je mobiele bel- en databundel.

@Zwabbert dank voor de toelichting! Voor zover ik weet, kun je alleen de Multisim koppelen aan je Smartwatch en dus geen ander apparaat. Je kunt wel tot maximaal 4 Multisims koppelen aan je abonnement. Voor elk apparaat (Smartwatch) heb je een aparte Multisim nodig. In dit geval klopt deze informatie niet. Ik heb direct feedback intern doorgezet om dit na te vragen of het aan te laten passen. Superbedankt voor het doorgeven, zulke informatie is erg waardevol voor ons! Dit moet natuurlijk wel correct vermeld worden. 

Mocht je nog andere vragen/punten hebben, dan verneem ik het graag van je!

Reageer