Goedemiddag @nnaom97 dank voor het aanvullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je beschikt over een oud-Tele2 abonnement. Hier was ik al bang voor, vandaar mijn eerdere vraag. Het is momenteel niet mogelijk om een Multisim aan te schaffen in combinatie met een oud-Tele2 abonnement, vandaar dat je deze foutmelding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk ook bij oud-Tele2 klanten beschikbaar te maken. Mijn technische collega's hoopten het voor de zomer van 2024 te laten werken, echter is dit natuurlijk niet het geval geweest.
Op dit moment is het niet bekend wanneer het wel kan. Ik kan je hier dus geen duidelijkheid over geven, sorry. Voor nu mag je er vanuit gaan dat het niet op korte termijn beschikbaar komt. Als ik meer informatie had, had ik het je graag gegeven, maar dit is alles wat er voor mij nu ook beschikbaar is. Op dit moment is de enige manier om Multisim te kunnen gebruiken, wanneer je je abonnement kunt verlengen en als deze ook van start is gegaan (na je huidige abonnement). Ik zie dat je contract nog loopt tot en met 25-6-2025. Als je kiest om bij ons te verlengen, zal deze na je huidige abonnement van start gaan. Bij een nieuw Odido Hello abonnement kunt meteen een Multisim bestellen!
Sorry dat ik momenteel geen ander antwoord voor je heb. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!