Skip to main content
Beantwoord

multisim bestellen Apple Watch SE


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond,

onlangs heb ik een Apple watch SE aangeschaft. Het lukt mij helaas niet om een multisim te bestellen, ik krijg de melding: Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag ​@nnaom97 dank voor het aanvullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je beschikt over een oud-Tele2 abonnement. Hier was ik al bang voor, vandaar mijn eerdere vraag. Het is momenteel niet mogelijk om een Multisim aan te schaffen in combinatie met een oud-Tele2 abonnement, vandaar dat je deze foutmelding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk ook bij oud-Tele2 klanten beschikbaar te maken. Mijn technische collega's hoopten het voor de zomer van 2024 te laten werken, echter is dit natuurlijk niet het geval geweest.

Op dit moment is het niet bekend wanneer het wel kan. Ik kan je hier dus geen duidelijkheid over geven, sorry. Voor nu mag je er vanuit gaan dat het niet op korte termijn beschikbaar komt. Als ik meer informatie had, had ik het je graag gegeven, maar dit is alles wat er voor mij nu ook beschikbaar is. Op dit moment is de enige manier om Multisim te kunnen gebruiken, wanneer je je abonnement kunt verlengen en als deze ook van start is gegaan (na je huidige abonnement). Ik zie dat je contract nog loopt tot en met 25-6-2025. Als je kiest om bij ons te verlengen, zal deze na je huidige abonnement van start gaan. Bij een nieuw Odido Hello abonnement kunt meteen een Multisim bestellen! 

Sorry dat ik momenteel geen ander antwoord voor je heb. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@nnaom97, van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je gebruik wilt maken van onze Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken! Beschik je toevallig over een oud-Tele2 abonnement? Momenteel is Multisim niet mogelijk bij oud-Tele2 abonnementen. Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Ik zie dat alleen de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ontbreken in je profiel. Zou je die voor mij kunnen invullen en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag ​@nnaom97, van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je gebruik wilt maken van onze Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken! Beschik je toevallig over een oud-Tele2 abonnement? Momenteel is Multisim niet mogelijk bij oud-Tele2 abonnementen. Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Ik zie dat alleen de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ontbreken in je profiel. Zou je die voor mij kunnen invullen en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels de laatste 4 cijfers toegevoegd. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2025

Goedemiddag ​@nnaom97 dank voor het aanvullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je beschikt over een oud-Tele2 abonnement. Hier was ik al bang voor, vandaar mijn eerdere vraag. Het is momenteel niet mogelijk om een Multisim aan te schaffen in combinatie met een oud-Tele2 abonnement, vandaar dat je deze foutmelding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk ook bij oud-Tele2 klanten beschikbaar te maken. Mijn technische collega's hoopten het voor de zomer van 2024 te laten werken, echter is dit natuurlijk niet het geval geweest.

Op dit moment is het niet bekend wanneer het wel kan. Ik kan je hier dus geen duidelijkheid over geven, sorry. Voor nu mag je er vanuit gaan dat het niet op korte termijn beschikbaar komt. Als ik meer informatie had, had ik het je graag gegeven, maar dit is alles wat er voor mij nu ook beschikbaar is. Op dit moment is de enige manier om Multisim te kunnen gebruiken, wanneer je je abonnement kunt verlengen en als deze ook van start is gegaan (na je huidige abonnement). Ik zie dat je contract nog loopt tot en met 25-6-2025. Als je kiest om bij ons te verlengen, zal deze na je huidige abonnement van start gaan. Bij een nieuw Odido Hello abonnement kunt meteen een Multisim bestellen! 

Sorry dat ik momenteel geen ander antwoord voor je heb. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen