Hi @pwehrmeijer, ik neem het stokje even over van mijn collega! Dank voor het invullen van je profiel. Ik zie al gelijk wat er aan de hand is. Je beschikt namelijk nog over een oud-Tele2 abonnement. Bij de overgang naar Odido is alleen onze naam veranderd en zijn alle abonnementen hetzelfde gebleven met de oude voorwaarden. Bij een oud-Tele2 abonnement is een Multisim wegens technische redenen momenteel niet mogelijk, sorry. Onze IT-specialisten zijn hier uiteraard wel van op de hoogte en ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer dit mogelijk zal zijn, durf ik ook niet te zeggen.
Het is wel mogelijk bij een nieuw Hello Odido abonnement. Je kunt ervoor kiezen om je huidige abonnement te verlengen. Ik zie dat je abonnement nog loopt tot en met 6-1-2025. Als je verlengd, zal na deze datum het aanschaffen van een Multisim wel mogelijk zijn. Je kunt nadat je hebt verlengd, deze stappen volgen:
-
Log in op het Mijn Odido account van het mobiele nummer waar je Multisim aan wil toevoegen.
-
Klik op het telefoonnummer waarmee je Multisim wil gebruiken. Dat doe je zo:
a. Mijn Odido op de website: klik in de menubalk op Meer (drie puntjes) en daarna op Sim, Toestel en Smartwatch.
b. Mijn Odido op de app: klik rechts onderin op Meer (drie streepjes) en daarna op Simkaart.
Heb je je Samsung Watch bij Odido gekocht? Of heb je zelf al een Multisim gekocht? Dan staat je Multisim klaar onder Extra simkaarten. Je ziet dan Mijn smartwatch onder Extra simkaarten staan.
Heb je je Samsung Watch ergens anders gekocht? Dan kan je Multisim eerst bestellen onderaan de pagina. Daarna zie je Mijn smartwatch onder Extra simkaarten staan.
Koppelen (vervolg)
-
Klik op Mijn Smartwatch.
-
Volg voor de veiligheid de verificatiestap. Hiervoor krijg je een cijfercode op je telefoon. Vul ‘m in om te laten zien dat je het echt bent.
-
Check of je een QR-code krijgt. Die heb je nodig om Multisim te activeren.
-
Open de Wear app (Galaxy Wearable) op je telefoon.
-
Maak verbinding tussen je telefoon en je Samsung Watch.
-
Gelukt? Klik in de app op Instellingen horloge en daarna op Mobiel abonnementen.
-
Check of je de knop Code gebruiken ziet. Scan nu de QR-code die op het scherm van je computer of tablet staat.
-
Klik op Mobiel abonnement gebruiken. Je Samsung Watch wordt nu ingesteld. Daarna kan je Multisim gebruiken.
Sorry dat ik voor nu geen ander antwoord voor je heb, maar hopelijk is het wel duidelijk zo. Mocht je gebruik willen maken van onze Multisim, verleng dan gerust je abonnement. Daarna zou het moeten lukken!