Beantwoord

Multisim aanvragen met nieuw Odido abonnement niet mogelijk

  • 24 September 2023
  • 55 reacties
  • 2708 Bekeken


Toon eerste reactie

55 reacties

Vraagje: 

Als ik het goed begrijp blijft het voor oude tele2 klanten onmogelijk om de apple watch te voorzien van een multi-sim?

 

onderstaande melding is namelijk wat ik krijg;

Oeps...

Je huidige abonnement kan niet gekoppeld worden aan een Multisim.

Wat te doen?

Verleng eerst met een abonnement dat Multisim wel ondersteunt. Ga naar t-mobile.nl/verlengen of bel naar 0800-7123.

Ik ben een oud-Tele2 abonnee en kreeg in de Watch app steeds de melding dat mijn T-Mobile abonnement niet geschikt was. Ik was onlangs wel overgestapt van fysieke sim naar e-sim, maar dat heeft aan het abonnement niets veranderd voor zover ik weet. Eind vorige week heb ik mijn telefoon helemaal opnieuw gestart en daarna was de melding weg en kon ik in plaats daarvan het mobiele netwerk configureren in de Watch app, multisim installeren, etc. Daarna werkte het.

Het moet dus mogelijk zijn als oud Tele2’er,  maar het zou kunnen zijn dat het met een oude fysieke sim in je telefoon niet lukt maar met een e-sim nu wel.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Foobart . Met een oud Tele2 abonnement is het enigste wat veranderd is sinds september is dat de naam nu Odido is. Alle prijzen, voorwaarden en mogelijkheden zijn gelijkgebleven.

Oud T-Mobile en  vanaf half september nieuw afgesloten of verlengde Odido abonnementen kennen de mogelijkheid van Multi-sim. Dus zodra jij kan verlengen naar de nieuwe Odido prijsplannen krijg je naast de keuze van 4 verschillende unlmited keuzes ook de mogelijkheid om een Multi-sim aan te schaffen.

@eric dat is niet correct, ook oud tele2 abonnementen kunnen nu multisim gebruiken. Dat is juist de fix die er nu is. Als het dus niet werkt dan zou ik adviseren de klantenservice te bellen. Ik heb ook nog steeds het tele2 abonnement die automatisch over is gegaan naar odido en bij mij werkt het zonder problemen. Dit werd mij ook door de technische afdeling verteld dat het nu voor iedereen zou moeten werken.

hier ook gelukt. Tele2 abbo verlengd naar Odido en klantenservice besloot om ook een nieuwe sim-card voor iPhone te sturen ter vervanging van de Tele2 sim. Na nieuwe odido sim-card in de iPhone te zetten lukte het om een multi-sim voor de Apple Watch aan te vragen via de watch-app op iPhone.

Vandaag is het mij dus eindelijk gelukt om de multisim te activeren.

was vanmorgen eigenlijk van plan om de klantenservice te bellen, maar keek eerst maar even in de Watch app of er iets veranderd was.

En ja hoor ik kon activeren en de bestelde multisim koppelen aan de Apple Watch..

 

Hopelijk gaat het bij iedereen nu soepel

Reageer