Skip to main content

all, ga ook maar eens een poging wagen. Ik heb een iphone 11 en een Apple Watch Ultra 2, beide draaiend op laatste IOS. Nu wil ik een multisim aanvragen via de watch-app. Zodra ik op “configureer netwerk” klik krijg ik standaard de volgende witte pagina te zien. Hiermee kan ik dus geen multisim aanvragen/ koppelen (ik heb via de odido app wel mogelijkheid om een multisim voor samsung aan te vragen, maar daar heb ik weinig aan ;))

Iemand enig idee waar de oorzaak te zoeken? of hoe dit op te lossen? 

 

 

 

Hi LdS, allereerst van harte welkom op de Community! Bedankt voor je melding. Onze IT-afdeling is inmiddels op de hoogte van dit probleem en werkt het hard aan om dit op te lossen. Ik kan je op je e-mailadres niet vinden, dus stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je multisim-nummer en het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt. Dan zet ik direct een case voor je door naar de technische afdeling. Zij gaan dit dan voor je onderzoeken en oplossen. Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

De verwerkingstijd van deze afdeling staat momenteel op 14 werkdagen. 


Hi LdS, allereerst van harte welkom op de Community! Bedankt voor je melding. Onze IT-afdeling is inmiddels op de hoogte van dit probleem en werkt het hard aan om dit op te lossen. Ik kan je op je e-mailadres niet vinden, dus stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je multisim-nummer en het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt. Dan zet ik direct een case voor je door naar de technische afdeling. Zij gaan dit dan voor je onderzoeken en oplossen. Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

De verwerkingstijd van deze afdeling staat momenteel op 14 werkdagen. 

 

inmiddels blijkt dit opgelost te zijn! topic kan worden gesloten.


Super, fijn dat het ook voor jou weer werkt! 😄


Reageer