Hi LdS, allereerst van harte welkom op de Community! Bedankt voor je melding. Onze IT-afdeling is inmiddels op de hoogte van dit probleem en werkt het hard aan om dit op te lossen. Ik kan je op je e-mailadres niet vinden, dus stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je multisim-nummer en het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt. Dan zet ik direct een case voor je door naar de technische afdeling. Zij gaan dit dan voor je onderzoeken en oplossen. Ik zie je bericht graag tegemoet!
De verwerkingstijd van deze afdeling staat momenteel op 14 werkdagen.
Hi LdS, allereerst van harte welkom op de Community! Bedankt voor je melding. Onze IT-afdeling is inmiddels op de hoogte van dit probleem en werkt het hard aan om dit op te lossen. Ik kan je op je e-mailadres niet vinden, dus stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je multisim-nummer en het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt. Dan zet ik direct een case voor je door naar de technische afdeling. Zij gaan dit dan voor je onderzoeken en oplossen. Ik zie je bericht graag tegemoet!
De verwerkingstijd van deze afdeling staat momenteel op 14 werkdagen.
inmiddels blijkt dit opgelost te zijn! topic kan worden gesloten.
Super, fijn dat het ook voor jou weer werkt!