Beantwoord

Multisim

  • 6 May 2024
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 2

ik heb een samsung smartwatch 6 cadeau gekregen bij odido en samsung

nu wil ik multisim activeren dit lukt niet

ga naar de winkel   winkel zegt kan niet hier u moet klantenservice bellen

klantenservice geeft een link om te activeren werkt ook niet

klantenservice terug gebeld u kunt alleen multisim met nieuw abbo activeren ik zeg das helemaal mooi

5 minuten later zegt de medewerker het kan wel maar pas vanaf de zomer ik zeg jullie weten volgens mij totaal niet hoe het nu zit kortom 

winkel zegt kan maar niet hier

klantenservice 1 geeft n link

klantenservice 2 zegt eerst nieuw abbo en daarna wachten tot de zomer

hoe zit het nu??

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 7 May 2024, 11:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @meganecc ,

Er zijn een paar zaken.

  1. Oud Tele2 abonnementen, die nog niet zijn verlengt naar een Odido nieuw type abonnement, kunnen tot de zomer geen gebruik maken van Multisim. Dat kon ook al niet toen het nog Tele2 heette, dus tot zover gaat het alleen beter worden voor oud Tele2 abonnementen.
  2. Als je een oud T-mobile of een nieuw type Odido abonnement hebt, dan kun je wel multi sim aanschaffen maar is er een IT probleem. Klantenservice of een moderator kan handmatig wel iets voor je betekenen.

Dus wat voor abonnement heb jij?

Reputatie 2

hallo allereerst bedankt voor u reactie

 

ik heb 3 oude t-mobile abonnementen 

maar de medewerkers die ik aan de lijn had vertelde mij dus 3 verschillende verhalen😉

Reputatie 7
Badge +9

Hi Meganecc, gaaf dat je je Galaxy Watch6 hebt ontvangen! Ik snap volkomen dat je er nu een multisim bij wil gebruiken. Op dit moment is het echter niet mogelijk om een Multisim voor Android te bestellen. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte er werkt eraan om dit op te lossen. 

Ik denk dat mijn collega aan de telefoon in de war was met een oud Tele2-abonnement. Hiervoor is een ander probleem bekend die we hopen voor de zomer op te lossen. Deze geldt niet voor jou aangezien je een oud T-Mobile abonnement hebt. We moeten IT even afwachten totdat zij het hebben opgelost. Ik zal updates ook voor je in de gaten houden. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat je snel de multisim kan bestellen! 😄

@Marciano van Odido

Beste Marciano,

 

Achtergrond info: ik had tot voor kort een oud Tele2 abonnement bij Odido en klantenservice wist me 2 weken geleden te vertellen dat een multisim op dat abonnement niet mogelijk was i.v.m. de functionaliteiten van het Tele2 abonnement en simkaart. Ik heb toen zelf voorgesteld om mijn Tele2 abonnement te beëindigen (terminate contract) en meteen een nieuw Odido abonnement (Odido simkaart) af te sluiten. Op die manier zou ik op korte termijn wel een Multisim kunnen koppelen. Zo gezegd zo gedaan, na meerdere belletjes met de Klantenservice en wat koppelingsissues oplossen heb ik nu mijn nieuwe mobiele abonnement en mijn internet thuis abonnement aan mijn Odido account gekoppeld en staat alles netjes in de Odido app.

Vervolgens wilde ik via de Klantenservice een Multisim bestellen/afsluiten en koppelen maar kreeg ik van hun te horen dat er issues waren met het aanvragen van Multisim. 

 

Vraag 1: Klopt het dat het momenteel niet mogelijk is om een multisim te bestellen en koppelen voor Apple toestellen (lees: Apple Watch Ultra)? Zijn er (wederom) IT issues omtrent de Multisim?

 

Wat vervelend is, is dat dit weken zou kunnen duren en dus mijn nieuwe mobiele abonnement en multisim abonnement niet gelijk zullen lopen (niet dezelfde zelfde start en einde contract).

Vraag 2: is daar een oplossing voor?

 

Vraag 3: om op bovenstaande manier over te gaan naar een nieuw Odido abonnement, heb ik mijn openstaand toestelkrediet meteen afbetaald. Ik heb inmiddels ook via de mail te horen gekregen dat ik een soort ‘afbetaal schadevergoeding’ dien te betalen (69 euro ex btw). Klantenservice gaf al aan dat dit laatste niet zou moeten en dat bij eventuele facturering ik opnieuw zou moeten bellen zodat deze kosten gecrediteerd kunnen worden op de komende maandfacturen. Dit zou wel een aantal maanden duren want mijn maandfacturen zijn niet erg hoog. Wat is jouw visie hier op? Hoe zal dit in zijn werk gaan?

 

Hoor graag van je!

 

Met vriendelijke groet,

 

Roel

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @RoelBuy, mijn collega komt je in dit topic helpen! 

Dag @Marciano van Odido ,

Bedankt voor de update, we pakken het verder op in het andere topic.

Gr. Roel

Reageer