Ik heb nu al twee maal een bericht gestuurd naar Closure met een akte van overlijden van mijn dochter twee maal beloven ze mij het op te lossen tv thuis is gelukt maar mobiel krijg ik een rekening aan de erven. Mijn dochter is op 6 september overleden. Dus ik denk dat jullie september ook al van haar rekening hebben gehaald.
dit àlles vind ik zeer slecht dat het maar niet lukt.
ik ben er zo klaar mee dat ik overweeg om al onze abonnementen zowel tv als mobiel opzeg.
Hallo
Kun je het telefoonnummer van het betreffende abonnement vermelden in je profiel, samen met de juiste postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik direct met je meekijken!
Hallo
Kun je het telefoonnummer van het betreffende abonnement vermelden in je profiel, samen met de juiste postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik direct met je meekijken!
Ik had Closure vandaag ook al een berichtje gestuurd. En zojuist een berichtje terug gekregen dat ze het zo snel als mogelijk afhandelen. Ben benieuwd. Kijk dit even af.
Goedemorgen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.