Skip to main content

Ik heb nu al twee maal een bericht gestuurd naar Closure met een akte van overlijden van mijn dochter twee maal beloven ze mij het op te lossen tv thuis is gelukt maar mobiel krijg ik een rekening aan de erven. Mijn dochter is op 6 september overleden. Dus ik denk dat jullie september ook al van haar rekening hebben gehaald. 
dit àlles vind ik zeer slecht dat het maar niet lukt. 
ik ben er zo klaar mee dat ik overweeg om al onze abonnementen zowel tv als mobiel opzeg. 
 

Hallo @walrus1961, allereerst, gecondoleerd met het verlies van je dochter! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Het abonnement dient natuurlijk wel zo snel mogelijk en correct afgemeld te worden, excuses dat dit niet is gebeurd. Graag wil ik dit tot de bodem voor je uitzoeken en het alsnog zo snel mogelijk voor je in orde maken. Uiteraard zal ik te veel betaalde geld voor je crediteren en ervoor zorgen dat het wordt terugbetaald. 

Kun je het telefoonnummer van het betreffende abonnement vermelden in je profiel, samen met de juiste postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik direct met je meekijken! 


Hallo @walrus1961, allereerst, gecondoleerd met het verlies van je dochter! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Het abonnement dient natuurlijk wel zo snel mogelijk en correct afgemeld te worden, excuses dat dit niet is gebeurd. Graag wil ik dit tot de bodem voor je uitzoeken en het alsnog zo snel mogelijk voor je in orde maken. Uiteraard zal ik te veel betaalde geld voor je crediteren en ervoor zorgen dat het wordt terugbetaald. 

Kun je het telefoonnummer van het betreffende abonnement vermelden in je profiel, samen met de juiste postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik direct met je meekijken! 

Ik had Closure vandaag ook al een berichtje gestuurd. En zojuist een berichtje terug gekregen dat ze het zo snel als mogelijk afhandelen. Ben benieuwd. Kijk dit even af. 


Goedemorgen @walrus1961, fijn dat je een terugkoppeling vanuit Closure hebt ontvangen. Ik ga er vanuit dat ze het zo snel mogelijk in orde voor je maken. Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan vooral weten en vermeld de gegevens in je profiel. Dan kan ik zo snel mogelijk met je meekijken naar een oplossing. Nogmaals, gecondoleerd en veel sterkte aan jou en je familie gewenst! 


Reageer