Skip to main content
Beantwoord

Mijn oude sim / mobiel nummer is kapot.

• July 31, 2025
  • 6 reacties
  • 26 Bekeken

Hoe kan ik met en nieuw SIM / mobielnummer in mijn Odido account inloggen? Ik moet mijn account beëindigen omdat ik verhuis. 

Beste antwoord door Reibradi

Goedemorgen Reibradi, niet leuk dat je ons gaat verlaten, maar ik snap het volkomen als je gaat verhuizen en ons niet mee kan nemen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar de inlogopties! 😊

He Mars.
Het is telefoonlijk opgelost.

Bedankt Chris

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • July 31, 2025

Hallo ​@Reibradi 

Heb je een abonnement bij Odido? Als je een vervangende simkaart hebt gekregen dat heeft die gewoon hetzelfde telefoonnummer.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Heb ik. Ne, we hebben een andere nummer, dat is echt vervelend...

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Reibradi, niet leuk dat je ons gaat verlaten, maar ik snap het volkomen als je gaat verhuizen en ons niet mee kan nemen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar de inlogopties! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Bedankt Mars. 

Een vraag. Als we met Odido een contract maken voor een mobiel, kunnen we misschien de oude nummer (niet van Odido) overnemen? Dan werkte alles weer.
Groet Chris

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • August 1, 2025

He Mars.
Het is telefoonlijk opgelost.

Bedankt Chris

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Chris, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Sorry voor de late reactie, maar superfijn dat het inmiddels telefonisch is opgelost. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je! 🙌🏻