|
|
|
|
Beste
Je kan namelijk in dat account alles zelf regelen maar je bent niets verplicht.
Hoogstwaarschijnlijk kan een moderator je ookhelpen (zover het AVG dat toelaat) maar dan moet je wel even geduld hebben
Succes
Hoi CrisTien,
Ik wacht wel op een moderator en ik neem aan dat als ik 1 van de mailadressen geef dat er dan wel geschakeld kan worden richting 06 nrs. Ik snap namelijk niet hoe ik in de andere accounts bij de 2FA kan komen en 1 van deze 2 als “beheerder” van de 3 nummers kan aanwijzen..
Geduld heb ik nog wel even. Ben toch aan het verhuizen…..
I.i.g. bedankt zover
Hi
Zou je even precies aangeven wat je precies witl? Je kan namelijk zelf kiezen welk e-mailadres je gaat gebruiken en in dat account kun je je ook de 3 andere abonnement koppelen. Je gaat dan inloggen met een e-mailadres. Als je dat gedaan hebt, kun je tweestapsverificatie (2FA) aanzetten. Met 2FA zijn je inlog en dus ook je gegevens daarachter beter beveiligd. Je krijgt één login, waarachter je al je mobiele abonnementen kunt zien en beheren. Je kunt je mobiele abonnementen via één inlog gaan beheren en je kiest dus zelf welk e-mailadres dat wordt. Op deze pagina even we daar nog meer uitleg over.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en anders hoor ik graag hoe ik je concreet kan helpen.
Ik ga het proberen
Lukt niet/snap het nog steeds niet. Ik log nu in met mijn 06-nummer dus hoezo “Je gaat dan inloggen met een e-mailadres”. Een mailadres herkent de inlog niet als gebruikersnaam (dat is het 06-nummer). Stap van 2FA kom ik dus helemaal niet tegen… DAT is dus kennelijk het probleem.
Is de oplossing: het 06 nummer als gebruikersnaam van mijn account vervangen door een mailadres en daarna opnieuw inloggen met dit mailadres?!? Kom ik dan wel 2FA tegen om aan te zetten?
Bovenstaande is geen oplossing. Volgens klantenservice kun je niet meerdere nummers beheren in 1 account. Mijn klomp is gebroken.
Weet een moderator raad?
Hi
Dit ga ik even navragen bij onze developers, om te kijken hoe we dit voor je op kunnen lossen. Ik houd je op de hoogte!
Dank je
Hoi David,
Al wat wijzer geworden van de developers?
HG,
Co64
Hoi
Volgensmij zijn dit de stappen.
Hoi Wouter,
Volgens mij lost dit mijn probleem nog steeds niet op. Ik wil namelijk niet het 06 nummer gebruiken waarvoor ik de mail heb gekregen maar een ander 06 nummer. Dit moet als het ware mijn hoofdnummer worden (met het daaraan gekoppelde mailadres, maar dat terzijde).
Oftewel: waarom stuurt T-mobile mij niet gewoon (ook) een mail voor mijn andere 06-nummer(s). Dan kan ik kiezen.
HG
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.