Mail ontvangen, niet in Shop geweest

  • 24 January 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Goedemiddag,

 

ik kreeg net een mail dat ik in de odido shop ben geweest maar dat ben ik niet. Sterker nog ben geen klant meer en ben weken niet meer in jullie winkel geweest, als het al geen maanden is.

zouden jullie kunnen kijken of iemand iets heeft gedaan op mijn naam?

heb al twintig minuten aan de telefoon gehangen voor de klantenservice maar krijg niemand te pakken

 

mvg chels

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Chelsie, ik heb direct met je meegekeken! Ik zie dat een shop manager een case heeft gelogd, waarna je deze mail hebt ontvangen. Wat apart als je niet in de shop bent geweest. Er is in ieder geval niks raars gebeurd, maar als je wil kan ik de shop manager berichten en vragen wat hij precies heeft gelogd en waarom. Laat het me maar weten! 😊

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Chelsie, ik heb direct met je meegekeken! Ik zie dat een shop manager een case heeft gelogd, waarna je deze mail hebt ontvangen. Wat apart als je niet in de shop bent geweest. Er is in ieder geval niks raars gebeurd, maar als je wil kan ik de shop manager berichten en vragen wat hij precies heeft gelogd en waarom. Laat het me maar weten! 😊

Zou je dat voor mij willen doen?

 

groetjes chelsy

Reputatie 7
Badge +9

Hi Chelsie, ik heb mijn collega zojuist gemaild. Als ik een antwoord heb, hoor je het direct van mij!

Groetjes,

Marciano

Reageer