Hallo, ik ben al ruime tijd bezig om het klantvoordeel te krijgen maat tot nu toe tervergeefs. Ik word door de klantenservice van de kast naar de muur gestuurd maar het helpt niks steeds beloven ze er wat aan te doen en terug te bellen maar ook zelfs met een belafspraak zijn jullie nergens te bekennen. Ik heb een mobiel en thuis abonnement. Maar geen korting hoelang blijven jullie dit spelletje nog spelen? Of moet ik daarvoor mijn rechtsbijstand inschakelen?
Bladzijde 1 / 1
Ho
Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wil. Weet dat er geen enkele stimulans is om de korting niet toe te kennen. Dat staat immers haaks op het opnemen van deze korting in de proposities. Voor de volledigheid; lukt het wel om dit proces te doorlopen?
Kun je mij via een privébericht voorzien van je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan zoek ik het voor je uit, opdat je zo snel als mogelijk alsnog kunt profiteren van Klantvoordeel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.