Skip to main content

Afgelopen maandag heb ik klantvoordeel aangevraagd. Gister gebeld met klantenservice die vertelde dat het na 24 uur geregeld zou zijn. Helaas is het nog steeds niet geactiveerd. Hoe lang gaat het nog duren?

In de my-tmobile omgeving zet je zelf realtime het klantvoordeel aan. Daar heb je geen klantenservice voor nodig.


Dat heb ik dus maandag gedaan. Bij mobiel is het gelukt. Bij thuis blijft het op aanvraag wordt verwerkt hangen. Daarom gebeld met klantenservice die vertelde dat het normaal binnen 24 uur wordt geactiveerd. Helaas bij mij dus niet.


Goedemorgen @Tasro Wat ik heb begrepen is dat ze er mee bezig zijn. 
Ook bij mij blijft het hangen, en is het wel gelukt met de mobiele abonnementen 

Hopelijk kan een moderator er meer over vertellen!

Het is dus nog even afwachten denk ik.

In iedergeval wel een heel fijn weekend.


Hi @Tasro 

Het is inderdaad een bekend probleem dat de status op My T-Mobile nog niet is aangepast, maar geen zorgen de korting wordt wel gewoon toegevoegd op je factuur. Onze technische afdeling is druk bezig om dit op te lossen zodat het op My T-Mobile ook zichtbaar wordt. 


Word het klantvoordeel van mobiel dan ook verrekend. Daar staat wel dat ik ben aangemeld maar om klantvoordeel te krijgen moet ook thuis zijn aangemeld. In de app zie ik ook geen extra mb's.


Hi @Tasro 

Op je factuur zal je de korting terugzien. Mocht dat niet het geval zijn, trek dan even aan de bel bij ons. 


Ik heb inmiddels van zowel thuis als mobiel de factuur ontvangen maar geen korting te zien helaas.


Hoi @Tasro,

Wat ongelukkig dat de korting (nog) niet zichtbaar is op de factuur. Ik zie dat Hajar je heeft geholpen. Zij werkt morgen weer. Ik zal haar ervan op de hoogte brengen en ik heb er alle vertrouwen in dat ze het voor je gaat oplossen en met je zal meekijken of het mogelijk is om de korting met terugwerkende kracht alsnog in te laten gaan. 


@Hajar  Is er iets meer bekend? 


Is er iemand die kan vertellen hoe lang het duurt voordat mijn klantvoordeel wordt geactiveerd?

 


Hi @Tasro 

Gaat het om Klantvoordeel voor Mobiel of Thuis? Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik de status van je aanvraag controleren.


Even een kleine update. Klantvoordeel is nog steeds niet geactiveerd, aangevraagd op 14 november 2022. Ze zijn er nog steeds hard mee bezig is mij verzekerd….. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. 


Hi @Tasro 

Het gaat om een technische issue bij T-Mobile Thuis klanten waar onze IT specialisten druk mee bezig om op te lossen. Zoals je in dit topic ook kan zien treft het meerdere klanten en we zijn druk bezig met een oplossing. Je hoeft je geen zorgen te maken over het misgelopen klantvoordeel: dit gaan wij absoluut met terugwerkende kracht voor je vergoeden! Nogmaals excuses voor het ongemak en geen zorgen we gaan dit in orde maken! 


Het is eindelijk gelukt. Het Klantvoordeel is geactiveerd. 🥳


@Tasro Super dat het is opgelost! 


Reageer