Skip to main content

Klantenservice medewerkers

  • 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

In de afgelopen 16 dagen 12 keer gebeld. Altijd netjes te woord gestaan. Ik zou tot twee keer toe teruggebeld worden door klantenservice medewerkers en dat is niet gebeurd. Je kunt beter zelf bellen met de medewerkers en elke dag om een update vragen, want je wordt niet terug gebeld. 

26 februari 2025

Je kan wel allemaal verschillende topics opnenen over hetzelfde maar dat is niet de bedoeling. Er is een beperkt aantal moderators en zo maak je een oplossing voor jezelf niet makkelijker.  Als ze iets kunnen doen in jouw eerst geopende topic zie je dat daar.

This topic has been closed for comments

  • is een Top Poster
  • 26 februari 2025

Gelukkig wel een maand gratis internet gehad, omdat we al 10 dagen geen internet hadden. E-mail kwam netjes aan het einde van de dag met de bevestiging hierover. Jammer dat je dan na 16 dagen nog geen internet hebt en er geen duidelijke oplossing is. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 26 februari 2025

Je kan wel allemaal verschillende topics opnenen over hetzelfde maar dat is niet de bedoeling. Er is een beperkt aantal moderators en zo maak je een oplossing voor jezelf niet makkelijker.  Als ze iets kunnen doen in jouw eerst geopende topic zie je dat daar.


  • is een Top Poster
  • 27 februari 2025
eric schreef:

Je kan wel allemaal verschillende topics opnenen over hetzelfde maar dat is niet de bedoeling. Er is een beperkt aantal moderators en zo maak je een oplossing voor jezelf niet makkelijker.  Als ze iets kunnen doen in jouw eerst geopende topic zie je dat daar.

Duidelijk. Geen complimenten geven in een nieuw topic
.

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen