Hoi T-Mobile
de service van klantvriendelijkheid mag wel 100 % worden
heb een probleem met inloggen op mijn account krijg geen code voor verrification
ik op de chat die gene zij dat mijn nummer niet in staat en dan ook nog is in het engels
daarna verder werd ik eruit gegooid op de chat en kon niet met die persoon verder.
ik klanteservice bellen nou dat was ook geen heppie end ik gaf door dat ik me account niet op kom
en dat ik geen sms krijg voor verrification ze zij dat t-mobile storing heeft en ze weten niet
wanneer het opgelost wordt ben je mooi klaar mee die gene kwam heel raar over
of ze het niet intresseerde en dat vind ik toch een domper om dit zo mee te maken
en dan het gevoel hebben dat ik niet waargenomen wordt heel raar dit gisteren was ook als
zo dat ik t-mobile belde voor informatie maar ik werd al 2x opgehangen zonder taboe en werd daar
niet eens terug gebeld nu heeft die persoon die ik wel aan de lijn kon krijgen in normaal contact
een klacht ingedient.
ik hoop echt voor betere klantvriendelijkheid want zo ga je niet met elkaar om
en dan het inloggen kwestie het moet niet gekker worden lijk mij storing oke
maar zolang in tussen tijd kan ik als klant niks wilde wat kijken in me account
en dat gaat mooi niet door ik vind dat de zaakje compleet moet zijn kijk storing kan
maar klant moet ook weten waar ze aan toe zijn en vind dit totaal respectloos.