Skip to main content

Hoe wel ik heel veel van dit soort topics zie start ik toch mijn eigen topic.Omdat vaak nav het topic het probleem ineens opgelost kon worden. Ik heb een unlimited premium, de verkoper garandeerde mij dat ik multisim voor mijn “apple watch ultra 2 titanium” kon aanschaffen… maar helaas… Ook niet na opnieuw instellen van de watch enz.

Ik ben een nieuwe klant maar heb nu al veel ellende achter de kiezen, met annuleringen om onduidelijke redenen, moet je zo een formulier in sturen met de vraag waarom, krijg je link geen reactie op. Ook nu weer nu ik mijn abonnement toch met een mobiel wilt “oversluiten” (om maar zo te noemen)… Ik begin al aardig spijt te krijgen, want het komt niet heel betrouwbaar over allemaal. Je mag toch verwachten dat Odido zijn zaakjes net zo goed op orde zou hebben als bv vodafone, welke ik achter heb gelaten… dit lijkt nu niet iig… 

Ik heb gister een uur aan de lijn gehangen met diverse mensen, geen 1 die uiteindelijk iets zinnigs heeft geregeld/gedaan. Hoe wel ze vriendelijk zijn en behulpzaam, kom je niet veel verder.

Ik heb inmiddels een topic met exact zelfde melding gevonden en ook daar mijn vraag gesteld!

https://community.odido.nl/topic/show?tid=364755&fid=559

Geloof het of niet, maar de netwerk instellingen resetten was voor mij de oplossing! Opgelost, man man man, 2 dgn ergeren, 30 seconden werk!

@NuFaN Hi, welkom op onze Community! Op dit moment speelt er geen issue m.b.t. onze Multisim. Als er iets niet goed gaat, dienen we altijd te troubleshooten of alle instellingen etc. wel goed staan. Fijn dat je de oorzaak hebt gevonden en bedankt voor het doorgeven! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en heel veel plezier Watch i.c.m. onze Multisim! 

Reageer