Skip to main content
Beantwoord

Kan Deezer niet koppelen

• 23 december 2023
  • 5 reacties
  • 253 Bekeken

Hallo,

Ik heb een Odido abonnement met Deezer afgesloten. Mijn Deezer is nu verlopen doordat ik deze heb opgezegd. Maar ik kan het account niet koppelen, zie geen info en alleen een rood balkje met een uitroepteken. Via andere pagina’s zit alles - zoals gebruikelijk bij Odido - OP SLOT!

Edit: Ik heb mijn abonnement opnieuw gekoppeld via Mijn Odido en toen kon ik Deezer wel koppelen.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Dennisweb schreef:

Hallo,

Ik heb een Odido abonnement met Deezer afgesloten. Mijn Deezer is nu verlopen doordat ik deze heb opgezegd. Maar ik kan het account niet koppelen, zie geen info en alleen een rood balkje met een uitroepteken. Via andere pagina’s zit alles - zoals gebruikelijk bij Odido - OP SLOT!

Edit: Ik heb mijn abonnement opnieuw gekoppeld via Mijn Odido en toen kon ik Deezer wel koppelen.

Hallo @Dennisweb, supergoed dat je er zelf achter bent gekomen! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten - we zitten voor je klaar. Geniet van de feestdagen! 

Groetjes,

Pharwin

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 26 december 2023
Dennisweb schreef:

Hallo,

Hallo @Dennisweb, supergoed dat je er zelf achter bent gekomen! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten - we zitten voor je klaar. Geniet van de feestdagen! 

Groetjes,

Pharwin

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 april 2025

Beste ​@Pharwin van Odido ,

Ik wil ook Deezer aan mijn account koppelen maar zie hem niet bij extra’s staan. 
Ik las ergens dat je dan eerst je Deezer abbo moet opzeggen. Dat heb ik destijds gedaan maar zie m nog niet verschijnen. Ook bij het ontkoppelen en opnieuw koppelen van het Odido abbo zie ik hem niet verschijnen. Kan jij me helpen?

mvg,

René

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Birdiesong75 ik snap heel goed dat je gebruik wilt maken van Deezer en deze aan je abonnement wilt koppelen, ik kijk graag met je mee of er geen bijzonderheden te zien zijn bij je abonnement! Ik heb gelijk gekeken in je account en ik zie inderdaad dat je die optie bij Extra's niet te zien krijgt. Ik zie al wat de oorzaak is. Dubbelcheck: het gaat om het nummer wat eindigt op ***6313? Dit is namelijk nog een oud-Tele2 abonnement, vandaar dat je die optie ook niet te zien krijgt in je account. Deezer is alleen beschikbaar voor een nieuw Odido Hello abonnement of een oud-T-Mobile Go abonnement. In je account zie ik dat je al kunt verlengen! Je kunt ervoor kiezen om je abonnement te verlengen naar een nieuw Odido Hello abonnement, zodat je daarna wel Deezer kunt koppelen en er gebruik van kan maken. Houd er wel rekening mee dat je nieuwe abonnement start, zodra je huidige is verlopen. Dat zal dus na 9-8-2025 zijn. 

Hopelijk heb je voor nu voldoende informatie. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 april 2025

Beste ​@Pharwin van Odido ,

Helder verhaal. Dank voor je snelle reactie! 

mvg,

René

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Birdiesong75 uiteraard, geen dank en graag gedaan! Voor andere vragen, weet je me te vinden. Ik wens je voor nu nog een hele fijne (Paas)dag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen