Ik heb een Odido abonnement met Deezer afgesloten. Mijn Deezer is nu verlopen doordat ik deze heb opgezegd. Maar ik kan het account niet koppelen, zie geen info en alleen een rood balkje met een uitroepteken. Via andere pagina’s zit alles - zoals gebruikelijk bij Odido - OP SLOT!
Edit: Ik heb mijn abonnement opnieuw gekoppeld via Mijn Odido en toen kon ik Deezer wel koppelen.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Dennisweb schreef:
Hallo,
Ik heb een Odido abonnement met Deezer afgesloten. Mijn Deezer is nu verlopen doordat ik deze heb opgezegd. Maar ik kan het account niet koppelen, zie geen info en alleen een rood balkje met een uitroepteken. Via andere pagina’s zit alles - zoals gebruikelijk bij Odido - OP SLOT!
Edit: Ik heb mijn abonnement opnieuw gekoppeld via Mijn Odido en toen kon ik Deezer wel koppelen.
Hallo @Dennisweb, supergoed dat je er zelf achter bent gekomen! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten - we zitten voor je klaar. Geniet van de feestdagen!
Ik heb een Odido abonnement met Deezer afgesloten. Mijn Deezer is nu verlopen doordat ik deze heb opgezegd. Maar ik kan het account niet koppelen, zie geen info en alleen een rood balkje met een uitroepteken. Via andere pagina’s zit alles - zoals gebruikelijk bij Odido - OP SLOT!
Edit: Ik heb mijn abonnement opnieuw gekoppeld via Mijn Odido en toen kon ik Deezer wel koppelen.
Hallo @Dennisweb, supergoed dat je er zelf achter bent gekomen! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten - we zitten voor je klaar. Geniet van de feestdagen!
Ik wil ook Deezer aan mijn account koppelen maar zie hem niet bij extra’s staan. Ik las ergens dat je dan eerst je Deezer abbo moet opzeggen. Dat heb ik destijds gedaan maar zie m nog niet verschijnen. Ook bij het ontkoppelen en opnieuw koppelen van het Odido abbo zie ik hem niet verschijnen. Kan jij me helpen?
Goedemorgen @Birdiesong75 ik snap heel goed dat je gebruik wilt maken van Deezer en deze aan je abonnement wilt koppelen, ik kijk graag met je mee of er geen bijzonderheden te zien zijn bij je abonnement! Ik heb gelijk gekeken in je account en ik zie inderdaad dat je die optie bij Extra's niet te zien krijgt. Ik zie al wat de oorzaak is. Dubbelcheck: het gaat om het nummer wat eindigt op ***6313? Dit is namelijk nog een oud-Tele2 abonnement, vandaar dat je die optie ook niet te zien krijgt in je account. Deezer is alleen beschikbaar voor een nieuw Odido Hello abonnement of een oud-T-Mobile Go abonnement. In je account zie ik dat je al kunt verlengen! Je kunt ervoor kiezen om je abonnement te verlengen naar een nieuw Odido Hello abonnement, zodat je daarna wel Deezer kunt koppelen en er gebruik van kan maken. Houd er wel rekening mee dat je nieuwe abonnement start, zodra je huidige is verlopen. Dat zal dus na 9-8-2025 zijn.
Hopelijk heb je voor nu voldoende informatie. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.