Beantwoord

Iwatch 9 multisim koppelen lukt niet

  • 29 April 2024
  • 4 reacties
  • 25 Bekeken

Heb alles geprobeerd:

-multisim opgezegd en een nieuwe genomen, wederom opgezegd

-updates van zowel Iphone als Iwatch gedaan

-apparaten opnieuw opgestart

-Iwatch ontkoppeld en opnieuw geïnstalleerd 

Klanrenservice kon mij niet helpen……..😔

mijn vorige Iwatch 9 was prima gekoppeld met de multisim. Dit horloge ging stuk en nu lukt het niet de nieuwe te koppelen 

krijg steeds het bericht in de Iwatch app: “ je Odido Nl komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op de Apple Watch

icon

Beste antwoord door Zonnigvosje 30 April 2024, 18:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Zonnigvosje, welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Heel goed dat je al een aantal zaken hebt uitgeprobeerd, dan weten we al iets meer! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2280 zie ik dat er twee Multisims gekoppeld staan. Zou je voor me kunnen checken of er momenteel een Multisim gekoppeld staat in je Watch? Het gaat om een ICIDD nummer. De één eindigt op ***3790 en de ander op ***9039. Kun je checken welke er gekoppeld staat? Als er geen gekoppeld staan, kan ik desnoods beide voor je verwijderen, zodat je daarna een nieuwe kunt aanschaffen om te kijken of het dan wel lukt! 

Ik verneem het graag! 

Hallo Pharwin

Dank voor je snelle reactie!  Het is gelukt maar ik kan niet zo snel vinden met welke multisim. Waar kan ik dat precies zien dan kan de andere afgesloten worden. Ik heb er maar een nodig

Hallo @Zonnigvosje, welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Heel goed dat je al een aantal zaken hebt uitgeprobeerd, dan weten we al iets meer! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2280 zie ik dat er twee Multisims gekoppeld staan. Zou je voor me kunnen checken of er momenteel een Multisim gekoppeld staat in je Watch? Het gaat om een ICIDD nummer. De één eindigt op ***3790 en de ander op ***9039. Kun je checken welke er gekoppeld staat? Als er geen gekoppeld staan, kan ik desnoods beide voor je verwijderen, zodat je daarna een nieuwe kunt aanschaffen om te kijken of het dan wel lukt! 

Ik verneem het graag! 

Hallo Pharwin

super fijn dat het nu werkt. Ik heb inmiddels het nummer bij de ICCID gevonden. Dit eindigt op 98380.

zou je de andere multisim voor mij kunnen annuleren 

dan is alles opgelost😊

Reputatie 6
Badge +6

@Zonnigvosje dank voor de toelichting, nu weet ik van welke Multisim je gebruikmaakt! Ik heb zojuist de andere Multisim per direct voor je opgezegd, zou natuurlijk zonde zijn om ervoor te betalen als je er geen gebruik van maakt. Fijn dat alles weer werkt naar behoren, daar ben ik erg blij mee! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😊

Reageer