Skip to main content

Beste Odido, 

 

Er wordt gezegd dat mijn mobiele snelheid verhoogd is. Na gekeken te hebben wat mijn internetsnelheid is op mijn mobiel , blijkt dus dat ik maar 

 

 

20 mb/s download heb 

En een lachwekkende 4 mb upload heb. 

Volgens mij gaat hier iets mis. 

 

Wat jullie zeggen vs wat er geleverd wordt.

Kan dit rechtgetrokken worden? 

 

Deze testen heb ik op diverse tijden uitgevoerd en het blijft dezelfde resultaten opleveren . 

Hallo @OdjiS 

Welke abonnement heb je en verbeterd de snelheid ook niet op andere plaatsen in Nederland? Indien het probleem alleen bij jou in de regio speelt dan kan je hiervan een melding maken op de dekkingskaart


Hoi Waqqas,

Als allereerst bedankt voor je snelle reply 😁

Ik heb een unlimited abbonement. Er zit echter nog geen gradatie in. In eerste instantie werd ik getriggerd door jullie mail. In jullie dekkings kaart kan ik geen Google Pixel 7pro kiezen dat ik dat als toestel heb. Deze heb ik bij jullie aangeschaft. Ik zie dat er gewoon een 5g dekking moet zijn als ik een ander telefoon kies. 

 

Op andere plekken , ervaar ik het zelfde download (20'mb/s)  en upload (4 mb/s) 

 

Welke opties heb ik nog meer om langs te gaan? 

 

Bedankt voor de hulp Waqqas 👋🏾

 

 

Groetjes 


Welk unlimited abonnement heb jij precies? Wat is de volledige naam?


@OdjiS 

Indien je Unlimited Basis, Plus of Premium hebt kijk dan eens wat het resultaat is wanneer je de simkaart in een andere telefoon plaatst.


Zo ziet het eruit

 


@OdjiS

Ook met een oude T-Mobile GO abonnement hoor je een veel hogere snelheid te halen, kan je nog eens kijken wat het resultaat is wanneer je je simkaart in een andere telefoon plaatst?

Op je eigen telefoon kan je misschien ook nog bij mobiele netwerken de netwerkmodus op 4G zetten. 


Hallo Eric en Waqqas, 

 

Zowel bij die van mij als bij die van mijn vrouw hebben we maar 20 mb s download en een magere 5 mb s upload . 

 

Ook op verschillende locaties voor zowel 4g als 5g 

 

 

Zoals je ziet gaat hier echt wel wat mis . 


Reageer