Skip to main content

Goedemorgen. 
Gisteren bij aankomst op Bonaire via odido.nl/roaming een databundel voor het buitenland aangeschaft (de M20). Ik had nog keuze uit een XL of betalen per MB. 
 

Na aanschaf staat er in de app dat ik in zone 2 zit en dat de bundel die ik heb aangeschaft niet actief is in mijn huidige zone? 

in de sms die ik heb ontvangen krijg ik dezelfde suggesties voor de bundel. En als ik klik op de link om dan wel de juiste bundel te kopen, dan heb ik geen opties. 

 

De chatbot geeft steeds aan dat er geen adviseurs zijn. Alleen telefonisch. Nu zit ik in het buitenland en dat kost aardig wat geld om te bellen, dus de voorkeur gaat uit om juist niet te bellen. 
 

Kan er aub gekeken worden naar mijn bundel. En mocht het dan toch de verkeerde bundel zijn die mij is verkocht, dan zie ik graag dat deze geannuleerd wordt en ik mijn geld hiervoor terug krijg. 

Zojuist alsnog een adviseur via de chat weten te spreken. Het is inmiddels opgelost. 


Hallo @EileenC, van harte welkom op onze Community! Fijn dat het is opgelost. Excuses voor de late reactie. Het kan soms even duren voordat een collega of ik aan je topic toekomt. Het is wat drukker dan normaal en we helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😊


Reageer