Ik zou graag onderstaande eens bespreken met iemand die mij wel kan/wil helpen. De medewerkers van de klantenservice doen vast hun best maar hebben overduidelijk niet voldoende kennis en zeker niet voldoende mogelijkheden.
- Inloggen app: onmogelijk, wit scherm. Medewerkers zeggen dit niet te herkennen terwijl het internet vol staat met klachten.
- Inloggen website: idem. Wachtwoordreset werkt niet. Na 1u20m wachten en doorverbonden worden krijg ik te horen het morgen nog eens te proberen of terug te bellen. Probleem is wel bekend, maar ook weer niet als zijnde een groot probleem?
- Databundel op, na 2 weken in het buitenland en gebruik van een lokale sim (T-mobile sim zat niet in de telefoon) kom ik weer in NL, na een uur is 80% van mijn data op, en anderhalf uur later alles. Zal volgens de medewerker aan een update liggen (ik doe dat alleen via wifi), en ik moet maar een datateller app installeren en een dure bundel bijkopen via de app. Wat niet gaat wegens eerder genoemde problemen. Na aandringen wil de medewerker dan wel traag onbeperkt internet aanzetten. Meekijken of meedenken zit er niet in.
- Tenaamstelling is nog steeds als zakelijk bekend. Andere contractant, en bedrijf. Sinds april heb ik het nummer prive overgenomen. Maar nee, dit is geen datalek…
- Ontkennen problemen terwijl het internet van de klachten wemelt en volhouden dat er aan systemen (werken ineens niet) en klantenservice (veel langere wachttijden en minder hulp) niets is veranderd.
- Odido is persoonlijk en voor de klant, maar zet wel een draak van een chatbot in, en is amper bereikbaar.