Hallo @Varkens
Hier klagen de laatste tijd wel meer mensen over dus het kan zo zijn dat het niet aan jouw telefoon of simkaart ligt?
Misschien heeft het met een bepaalde software versie op een bepaald toestel te maken
@Varkens welk toestel heb jij en is er toevallig een update geweest dinsdag?
@Varkens
2e simkaart van een andere provider?
simkaart vervangen, hielp niet
2e simkaart is kpn, heb ze ook van plek gewisseld in mijn telefoon, hielp niet.
T-mobile heeft ook gekeken en daar lijkt alles oke
Heb een Motorola zplay3 geen updates geweest
De volgende stap is dan de T-Mobile simkaart in een ander toestel proberen.
Hi @Varkens,
Ervaar je dit probleem op het moment nog steeds? Zo ja, heb je toevallig de contacten al eens opnieuw geïmporteerd op jouw toestel om te kijken of dit het probleem oplost?
Als dit geen effect heeft gehad, dan hoor ik graag welke softwareversie jij op jouw Motorola hebt staan. We kunnen dit dan verder gaan nakijken.
Hi DAvid,
Ik heb mijn contacten van mijn simkaart naar mijn telefoon geïmporteerd, dit loste het probleem niet op. Mijn KPN prepaid kaart vermeld nog steeds de inkomende beller (zowel contacten als onbekende met nummer). Op mijn t-mobile nummer komt nog steeds: onbekend als ik gebeld wordt.
Heb ook als de simkaart instellingen kwa prioriteiten omgekeerd en fysiek gewisseld maar dat hielp ook niet.
software technisch staat e: uw apparaat is bijgewerkt
Androis versie 9
Huidige versie PPWS29.131-27-1-27
niveau van beveiligingspatch 1 juli 2020
ik heb geen updates gedaan kan verder niets over vinden inmijn telefoon
Hi @Varkens
Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga dit doorzetten naar mijn collega's, zodat zij dit verder kunnen onderzoeken. We hebben wat meer meldingen ontvangen hierover, dus hopelijk kunnen we gauw ontdekken waar het door komt.
Ik houd je op de hoogte!
Hi David, weet je al wat, het is nog steeds niet verholpen en wel erg lastig
Hi @Varkens
Dit is een bekende issue bij ons en het is grotendeels al opgelost, maar het kan zijn dat er nog klanten zijn die problemen ervaren. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en handmatig het netwerk T-Mobile kunnen kiezen? Dat zou voor nu de oplossing moeten zijn. Als dat niet lukt dan zet ik je case door naar de specialisten.
Mijn ouders hebben beide t-mobile, zelfde telefoon. En bij hun is het probleem niet opgelost bij opnieuw opstarten en handmatig t-mobile selecteren. Graag hulp, heel vervelend probleem bij gemiste oproepen.
Zelf heb ik ook tmobile, en heb het probleem niet.
Ik denk, Ik heb de oplossing gevonden. Zet de Voice over LTE uit aan de toestel, en probeer uit. Dit was een oplossing voor mij. De opnieuw opstarten en handmatig registreren doet niets. Ik heb ook de 2G ook geprobeerd, en niets.
Hopelijk deze gaat hulpen.
(Sorry, Ik ben geen Nederlandse moedertaalspreker)
Bedankt voor het meedenken , mijn ouders hebben een Nokia 1.3 model TA-1205. We kunnen de voice over LTE niet eens vinden...
https://community.t-mobile.nl/mijn-toestel-of-tablet-561/nummerweergave-mobiel-335501 door dit te volgen is het uiteindelijk wel gelukt!
https://community.t-mobile.nl/mijn-toestel-of-tablet-561/nummerweergave-mobiel-335501 door dit te volgen is het uiteindelijk wel gelukt!
Probeer deze code: *#*#86583#*#* Deze schakelt de VoLTE aan of af. Na de code moet de VoLTE binnen het menu toeschijnen.