Ik ben best wel boos dat ik ineens voor gesprekken naar de EU buiten mijn bundel moet betalen. Ik heb in juli het contract verlengd. Blijkbaar is deze nieuwe modus er toen in geslopen.
Ik heb al gebeld met de hotline en ze hebben de onverwachte kosten vergoed, maar nu zit ik vast aan dit stomme nieuwe contract waarmee ik niet meer even mijn familie en vrienden in het buitenland kan bellen. Dit kon jarenlang wel.
Net heb ik in de app gekeken wat voor contract ik moet kiezen om wel binnen mijn bundel naar DE te kunnen bellen. En bij alle contracten, ook bij mijn huidige, staat doodleuk de tekst “Buitenland: 10 GB Internet + 120 min. Bellen/Sms'en in Nederland en de EU.”
Hoe moet ik weten dat dat niet betekent dat je vanuit NL naar EU wel moet betalen? Nu voel ik me dubbel belazerd. Op de website van Odido staat een andere tekst.
Ik wil eigenlijk het liefst m’n oude abonnement terug hebben. En ik zou het zeer op prijs stellen als de teksten overal duidelijk gemaakt worden. Dit voelt legaal echt niet helemaal okay.
Tekst in de app (dit is mijn abonnement):
Tekst op de website
🤪