Skip to main content

Na een aangesmeerd unlimited abonnement bleek deze totaal niet unlimited te zijn. Mijn Gb’s raakten op en kon ik elke keer maar opwaarderen met 2Gb.
Ook geen service in het buitenland, zelfs in de EU komen er extra kosten.
Wordt al direct €10,00 in rekening gebracht en daarna bieden ze pas een buitenlandse bundel aan. Na aanschaf extra bundel deed deze het pas na 5 dagen, in de tussentijd dus ook weer extra kosten bovenop extra kosten boven extra kosten. De maandfactuur bleef maar oplopen. Hierover een uur aan de telefoon met Odido gezeten met de klacht, maar werd niks aan gedaan. Heletijd het antwoord “kunnen we niks aan doen” en niet eens een excuses. Terwijl ik met ze aan de telefoon zit, krijg ik een mail dat er ook nog incassokosten erbij op komen.
Dit werd dan verrekend met mijn volgende factuur terwijl ik aan de telefoon zit om een oplossing te bedenken worden de problemen alleen maar groter.
Neem geen abbonement bij Odido, slechte service en zijn alleen maar uit op je geld!

Na een aangesmeerd unlimited abonnement bleek deze totaal niet unlimited te zijn. Mijn Gb’s raakten op en kon ik elke keer maar opwaarderen met 2Gb.

Zo werkt elk unlimited abonnement. Bij alle providers. 


Hallo @Kileab, welkom op onze Community! Ik geef je graag meer duidelijkheid over onze Unlimited abonnementen. Het is wel degelijk Unlimited, alleen werkt het net ietsje anders. Bij alle Unlimited abonnementen start je iedere dag met een dagtegoed van 20 GB. Wanneer deze volledig is verbruikt, ontvang je van ons een sms’je. Daarna activeer je zo vaak je wil gratis 2 GB-aanvullers via je Mijn Odido account. Zo gaan we oneerlijk en/of commercieel gebruik tegen en heeft iedereen onbeperkt internet zonder dat het netwerk overbelast raakt! 

Extra kosten is natuurlijk niet fijn en we willen altijd samen kijken naar een gepaste oplossing. Ik heb gelijk met je meegekeken en ik als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6256. Daarbij zie ik dat je gister contact hebt gehad met een collega van ons webcareteam via Facebook en dat de kosten zijn gecrediteerd als tegemoetkoming. Wel zo fijn! 

Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten - ook de Community staat voor je klaar! 


Reageer