Ik heb in januari een klachtenbrief volgens procedure (schriftelijk en per post) opgestuurd naar T-mobile. De klacht ging over overtredingen van 2 AVG wetten. Ik heb hierop in begin februari per e-mail reactie gehad met dat ze de situatie met ernst opvatten en dat ze zo snel mogelijk en terugkoppeling gaan geven. Inmiddels nog niks ontvangen en heb ik de klantenservice gebeld om de status op te vragen van de procedure. Klantenservice zegt, als je vragen hebt moet je ze schriftelijk sturen. Dit vind ik dus natuurlijk absolute onzin omdat ik de reactie immers per e-mail heb gekregen. Niemand van de klantenservice kan mij blijkbaar doorverwijzen (telefonisch) maar iemand die gespecialiseerd is in klachtenprocedures. Niemand heeft zogenaamd inzage en niemand kan mij er wat over vertellen. Ik ben helemaal radeloos. Weet iemand hoe ik met een snellere route de afdeling kan bereiken? Want als ik dat zogenaamd weer schriftelijk doe, dan zal daar weer een maand overheen gaan voordat ik überhaupt reactie krijg.
Ja, dit soort processen kosten veel tijd. Je zal ook geen vraag hebben gehad die in een FAQ past. San loopt het waarschijnlijk via het hoofdkantoor en zit de Klantenservice er echt niet meer tussen voor updates. Het advies om dit soort zaken schriftelijk te doen is helemaal juist.
Hallo
Waren het algemene overtredingen of erg privé?
Misschien kan een moderator je de wegwijzen of verder helpen.
Klopt het dat het over een Mobiel abonnement gaat?
Hallo
Waren het algemene overtredingen of erg privé?
Misschien kan een moderator je de wegwijzen of verder helpen.
Klopt het dat het over een Mobiel abonnement gaat?
Hallo
1. Persoonsgegevens moeten correct zijn en correct blijven. Dat was niet geval omdat mijn geboortedatum verkeerd is ingevoerd door t-mobiel.
2. Degene wiens persoonsgegevens worden verwerkt is hiervan op de hoogte en heeft hiervoor toestemming gegeven. Ook dit was niet het geval omdat zij een abonnement hebben afgesloten zonder mijn toestemming en aanwezigheid. Wat zij bestempelen als een ‘foutje’. Maar wel een hele dure fout.
HI
Allereerst wat jammer dat jo dit is overkomen en heel goed dat je hier direct een melding van hebt gemaakt. Dit zijn zeker niet de normale gang van zaken bij ons en met deze feedback kunnen wij ervoor zorgen dat dit niet meer voorkomt.
Ik zou ook graag naar de status van je case willen kijken om je meer informatie te geven. Zou je een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik dit direcht voor je controleren. Als je op mij naam klikt dan zie je de optie stuur bericht.
Ik zie je bericht graag tegemoet!
Wat vervelend voor je Jordy. Inmiddels al reactie gehad?
Wat vervelend voor je Jordy. Inmiddels al reactie gehad?
Helaas niet. Ik wacht nu al sinds januari op een reactie op de brief, maar het enige wat ik hoor is dat ze 'snel' met een reactie zullen komen. Hoop dat het jou beter af gaat. :-)
Wat vervelend voor je Jordy. Inmiddels al reactie gehad?
Helaas niet. Ik wacht nu al sinds januari op een reactie op de brief, maar het enige wat ik hoor is dat ze 'snel' met een reactie zullen komen. Hoop dat het jou beter af gaat. :-)
_dpo@t-mobile.nl is de mail adres van de klachten afdeling. Misschien kan je het via daar proberen. Deze e-mail heb ik met behulp van autoriteit persoonsgegevens gevonden. Succes man.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.