Skip to main content
Beantwoord

HBO Max werkt niet meer

• 20 januari 2025
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Ik heb een probleem met HBOmax. Ik kijk er al 6 maanden naar. Op een dag werkte het niet meer. Ik kan de services niet opnieuw aansluiten. HBO kan me niet helpen omdat het de fout van Odido is. Odido kan me niet helpen omdat het de schuld van HBO is. Misschien kan iemand me hier helpen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi R, van harte welkom op de Community en leuk dat je al 6 maanden naar HBO Max kijkt! Zet je je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan zet ik je HBO Max bundel uit en opnieuw aan en proberen we een aantal stappen om het weer werkend te krijgen. Laat je het me weten als je je gegevens hebt ingevuld? Ik hoor het graag van je en dan ga ik aan de slag! đŸ˜„

Bekijk origineel

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi R, van harte welkom op de Community en leuk dat je al 6 maanden naar HBO Max kijkt! Zet je je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan zet ik je HBO Max bundel uit en opnieuw aan en proberen we een aantal stappen om het weer werkend te krijgen. Laat je het me weten als je je gegevens hebt ingevuld? Ik hoor het graag van je en dan ga ik aan de slag! đŸ˜„

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi R, bedankt voor je bericht en het invullen van je profiel! Ik heb de HBO Max Extra zojuist uit en opnieuw aangezet. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om opnieuw in te loggen en weer te kijken streamen. Mocht het niet direct lukken, probeer dan ook meteen het volgende:

• Inloggen op Mijn Odido om vervolgens naar HBO Max instellingen te gaan
  • Klik hier op Account koppelen. Log vervolgens in op de HBO Max website en zoek je abonnement op
  • Je ontvangt een bevestigingscode per mail. Vul deze in
  • Controleer in je account om te zien of de betaling nog via Odido loopt

Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen