Skip to main content

HBO Max sport add-on

• 6 januari 2025
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb recent mijn HBO Max abonnement overgezet naar Odido. Ik zag toen dat mijn Sport abonnement verwijderd was en was van plan om deze in januari weer toe te voegen (om de Australian Open te kijken). Nu zie ik dat dat blijkbaar via Odido niet kan. Ik zag elders in deze community dat de add-on na de zomer (2024) beschikbaar zou worden, is dat gelukt, kan ik nu de sport add-on toevoegen? Zo niet, is het mogelijk om mijn HBO Max abonnement via Odido meteen te verwijderen zodat ik zelf een abonnement kan afsluiten (met sport)? Dank!

Uitgelichte reactie

7 januari 2025

Hoi Emi, van harte welkom op de Community! De Sport add-on is op dit moment nog niet beschikbaar. Zet je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee om de bundel uit te zetten! 😊

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Uitgelichte reactie

Hoi Emi, van harte welkom op de Community! De Sport add-on is op dit moment nog niet beschikbaar. Zet je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee om de bundel uit te zetten! 😊

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Ik heb exact hetzelfde probleem. Zou je mijn bundel ook kunnen stoppen?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@tejay321, welkom op de Community en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik snap volkomen dat je Sport zou willen zien en ik snap dat je je punten nu liever voor een andere Extra wil gebruiken. Ik heb HBO Max zojuist uitgeschakeld. Laat je het me weten of het is gelukt met een andere Extra

Ps. Ik ben bezig om het duidelijker te maken dat de Sport add-on en momenteel (nog) niet bij zit om het duidelijker te maken. Bedankt voor het aankaarten! 😄

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 maart 2025

Hoi Ik dacht ook HBO Max via de punten aan te zetten om de HBO Sport Add On te kunnen activeren maar dat kan dus klaarblijkelijk (nog steeds) niet. Ik heb HBO Max direct gedeactiveerd maar nu blijft het de komende maand aanstaan waardoor ik geen abonnement direct via HBO af kan nemen en de sport add on wel af kan sluiten.

Kunnen jullie svp mijn HBO per direct deactiveren zodat ik eea bij HBO zelf kan regelen (inclusief add on).

Ik blijf het hele Odido-gebeuren inclusief het inwisselen van punten een ontzettend klantonvriendelijk gebeuren vinden dat weinig klantvriendelijk en mi express onduidelijk/ondoorzichtig is gemaakt met als enige doel winstmaximalisatie voor Odido.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@rweber, van harte welkom op de Community en gaaf dat je HBO Max wil kijken. De Sport add-on is inderdaad nog niet beschikbaar en ik ben ermee bezig om dit duidelijker in de Mijn Odido-omgeving te communiceren. Ik heb de bundel direct voor je verwijderd. Het kan 30 minuten duren voordat dit is verwerkt. Laat je het me weten of het is gelukt om HBO Max via HBO zelf aan te vragen? Ik hoor het graag van je!

Wat vind je er precies klantonvriendelijk aan? Naast dat je de Extra zelf niet kan verwijderen? Het is natuurlijk een gratis Extra die je erbij krijgt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen