Skip to main content

HBO Max onterecht nog via Odido

• 7 februari 2025
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Hallo,

Ik heb eind december via mijn extra punten HBO aangezet. Toen bleek dat sport niet kon icm daarmee heb ik het uitgezet. Daarna heb ik prime aangezet. Dat is nu ingegaan. Echter bij mijn HBO staat nog steeds dat het gefactureerd wordt via odido. Hoe kan ik dat uitzetten?

Gr,

Eelke

Uitgelichte reactie

10 februari 2025

Hoi Eelke, van harte welkom op de Community en leuk dat je HBO Max gebruikte! Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat HBO Max nu volledig uitstaat. Op je factuur van januari zag ik HBO Max er inderdaad nog opstaan i.c.m. met de gebruikte punten. Vanaf nu loopt HBO Max niet meer via ons. Als je op deze pagina in Mijn Odido kijkt, zie je dat HBO Max niet meer actief is. Waar zie je op dit moment nog dat HBO Max via ons gefactureerd gaat worden en voor welke periode? Om de verificatie volledig te hebben; de laatste 4 cijfers van je IBAN komen niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan kan ik daarna nog eens direct met je meekijken. Ik hoor het graag van je! đŸ˜„

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Eelke, van harte welkom op de Community en leuk dat je HBO Max gebruikte! Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat HBO Max nu volledig uitstaat. Op je factuur van januari zag ik HBO Max er inderdaad nog opstaan i.c.m. met de gebruikte punten. Vanaf nu loopt HBO Max niet meer via ons. Als je op deze pagina in Mijn Odido kijkt, zie je dat HBO Max niet meer actief is. Waar zie je op dit moment nog dat HBO Max via ons gefactureerd gaat worden en voor welke periode? Om de verificatie volledig te hebben; de laatste 4 cijfers van je IBAN komen niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan kan ik daarna nog eens direct met je meekijken. Ik hoor het graag van je! đŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen