Skip to main content

Ik heb sinds kort een sim only abonnement, en heb HBO Max uitgekozen als extra.

In de email van jullie stond een link om om een HBO account aan je mobiele abonnement te koppelen, maar dat lukt dus niet!

Het nummer dat in die email staat is niet mijn 06-nummer, en als ik op die link klik krijg ik alleen te zien :

 

KIES ABONNEMENT

niks meer, en ik kan dus niks kiezen.

Als ik ook bij zelf regelen mijn mobiele abonnement wil toevoegen krijg ik een sms met een code die ik dan invul, en dan krijg ik :

We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Hi @Michiel666, HBO Max is echt een hele leuke streamingsdienst. Ik ben meteen met je gaan meekijken en het is in dit geval handig om eerst je abonnement gekoppeld te krijgen. Om je Mobiele abonnement te koppelen aan je bestaande Mijn Odido account, moeten we ervoor zorgen dat al je gegevens bij zowel Mobiel, als Internet + TV overeenkomen. Ik zie de initialen J.C.M. en initiaal M. staan, welk van de 2 is juist? Dan kan ik dit voor je aanpassen en daarna kunnen we het abonnement voor je koppelen. Zodra het koppelen is gelukt, kun jij je HBO Max ook linken en dat doe je hier. Laat je weten of het is gelukt?


Hoi Anouk,

 

Mijn roepnaam is Michiel, maar mijn initialen zijn inderdaad J.C.M.

Als jij dat kunt aanpassen graag!

 


Hoi @Anouk van Odido,

 

De situatie is nog steeds hetzelfde, ik kan nog steeds niet mijn mobiele abonnenment koppelen in mijn Odido, en ik kan ook nog steeds geen HBO Max kiezen!

Kun je er nog even naar kijken voor me??


Hoi Michiel, bedankt voor de bevestiging! Ik heb je voorletters gelijkgetrokken tussen Mobiel en Internet + TV. Alles staat nu op je volledige initialen. Het systeem heeft zo'n 15 minuten nodig om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido je abonnement te koppelen. En dan kan je ook HBO Max kiezen. Laat je het me weten of het is gelukt? 


Hoi Michiel, bedankt voor de bevestiging! Ik heb je voorletters gelijkgetrokken tussen Mobiel en Internet + TV. Alles staat nu op je volledige initialen. Het systeem heeft zo'n 15 minuten nodig om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido je abonnement te koppelen. En dan kan je ook HBO Max kiezen. Laat je het me weten of het is gelukt? 

 

@Marciano van Odido Werkt perfekt nu! Bedankt voor je hulp.


Goedemorgen Michiel, superfijn dat het nu perfect werkt en uiteraard graag gedaan! Bedankt voor je terugkoppeling en mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend en heel veel plezier met HBO Max! 😄


Ik heb sinds vandaag overgestapt naar odido en heb HBO Max uitgekozen als extra.

Ik heb een bericht ontvangen met een link om om een HBO account aan je mobiele abonnement te koppelen, maar dat lukt dus niet. Als ik op die link klik krijg ik alleen te zien :

KIES ABONNEMENT

niks meer, en ik kan dus niks kiezen.

Kunt uw me helpen?


Hallo @Konstantina, van harte welkom op onze Community en bij onze Odido familie, wat leuk om je erbij te hebben! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat je bundel voor HBO Max wel is geactiveerd. Lukt het koppelen niet? Had je toevallig al een bestaand HBO Max account of nog niet? Als je dat wel had, dan geeft het koppelen een foutmelding: HBO Max staat niet toe dat er opeens een andere betaalmethode gekozen wordt. In dat geval, kun je het volgende uitvoeren: 

1. Ga naar je HBO Max account en zet je betaalwijze stop.
2. Wacht tot het einde van je betaalperiode. Je account blijft gewoon bestaan.
3. Daarna koppel je ‘m in Mijn Odido. 

Als je nog geen bestaand account had, dan zou het koppelen moeten werken. Op welke manier probeer je dit? Als het in de app is, wil het soms nog wel eens niet lukken. Probeer het via een dekstopversie om te kijken of het dan wel lukt. Zo niet, dan ontvang ik graag een screenshot met welke foutmelding je te zien krijgt. Let op: maak je gebruik van een VPN-verbinding? Dat wil soms ook problemen geven. Ik raad je aan om het dan tijdens het koppelen uit te schakelen.

Ik hoor het graag van je! 


Reageer