Skip to main content

Ik heb sinds kort een sim only abonnement, en heb HBO Max uitgekozen als extra.

In de email van jullie stond een link om om een HBO account aan je mobiele abonnement te koppelen, maar dat lukt dus niet!

Het nummer dat in die email staat is niet mijn 06-nummer, en als ik op die link klik krijg ik alleen te zien :

 

KIES ABONNEMENT

niks meer, en ik kan dus niks kiezen.

Als ik ook bij zelf regelen mijn mobiele abonnement wil toevoegen krijg ik een sms met een code die ik dan invul, en dan krijg ik :

We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Hi @Michiel666, HBO Max is echt een hele leuke streamingsdienst. Ik ben meteen met je gaan meekijken en het is in dit geval handig om eerst je abonnement gekoppeld te krijgen. Om je Mobiele abonnement te koppelen aan je bestaande Mijn Odido account, moeten we ervoor zorgen dat al je gegevens bij zowel Mobiel, als Internet + TV overeenkomen. Ik zie de initialen J.C.M. en initiaal M. staan, welk van de 2 is juist? Dan kan ik dit voor je aanpassen en daarna kunnen we het abonnement voor je koppelen. Zodra het koppelen is gelukt, kun jij je HBO Max ook linken en dat doe je hier. Laat je weten of het is gelukt?


Hoi Anouk,

 

Mijn roepnaam is Michiel, maar mijn initialen zijn inderdaad J.C.M.

Als jij dat kunt aanpassen graag!

 


Hoi @Anouk van Odido,

 

De situatie is nog steeds hetzelfde, ik kan nog steeds niet mijn mobiele abonnenment koppelen in mijn Odido, en ik kan ook nog steeds geen HBO Max kiezen!

Kun je er nog even naar kijken voor me??


Hoi Michiel, bedankt voor de bevestiging! Ik heb je voorletters gelijkgetrokken tussen Mobiel en Internet + TV. Alles staat nu op je volledige initialen. Het systeem heeft zo'n 15 minuten nodig om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido je abonnement te koppelen. En dan kan je ook HBO Max kiezen. Laat je het me weten of het is gelukt? 


Hoi Michiel, bedankt voor de bevestiging! Ik heb je voorletters gelijkgetrokken tussen Mobiel en Internet + TV. Alles staat nu op je volledige initialen. Het systeem heeft zo'n 15 minuten nodig om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido je abonnement te koppelen. En dan kan je ook HBO Max kiezen. Laat je het me weten of het is gelukt? 

 

@Marciano van Odido Werkt perfekt nu! Bedankt voor je hulp.


Goedemorgen Michiel, superfijn dat het nu perfect werkt en uiteraard graag gedaan! Bedankt voor je terugkoppeling en mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend en heel veel plezier met HBO Max! 😄


Reageer