Skip to main content

Bij mijn abonnementen staat dat ik een HBO Max-abonnement heb, maar wanneer ik inlog bij HBO, krijg ik de melding dat ik geen abonnement heb. HBO geeft de volgende foutmelding:

"Controleer je accountgegevens. Het lijkt erop dat je accountgegevens niet helemaal kloppen of dat je geen toegang hebt tot HBO Max via deze provider. Probeer het opnieuw of neem contact op met je provider voor meer informatie."

Mijn e-mailadres is: XXX.

Volgens de chat van Odido heeft HBO een update gehad en is hun IT-team op de hoogte van het probleem. Ze zijn momenteel bezig met het oplossen hiervan.

 

Kan iemand mij informeren of helpen?

Hoi Achilleos, van harte welkom op de Community! Bedankt voor het doorgeven van de foutmelding en je e-mailadres. Het probleem is inderdaad bekend en we verzamelen momenteel voorbeelden om het sneller op te laten pakken. Ik heb je gegevens doorgezet en ik hoop dat Warner Bros (HBO Max) dit snel oplost!


Tot op heden ervaar ik nog steeds problemen met de dienst. Ik gebruik het e-mailadres XXX voor mijn account. Als dit probleem niet snel wordt opgelost, ben ik genoodzaakt mijn HBO-abonnement op te zeggen. Het is onacceptabel dat ik betaal voor een dienst waar ik al dagenlang geen gebruik van kan maken. Ongeacht de oorzaak, ik wil gewoon toegang tot HBO waarvoor ik betaal.

Ik hoop op een spoedige oplossing.


Reageer