Skip to main content

Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten.  In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?

heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?

Hoi @SannePapa, ik heb het nog eens geprobeerd en het lukte me nu wel om je bundel handmatig uit en opnieuw aan te zetten. Wil je opnieuw inloggen en kijken of het nu wel werkt? Ik hoor het graag van je!

Hoi @Marciano van Odido ja het is gelukt!

Bedankt en we horen nog wat over de compensatie toch?


Superfijn dat het is gelukt @SannePapa, en ik kom er nog op terug!


Hoi @ninva, het is me voor jou nu ook gelukt om de bundel uit en opnieuw aan te zetten. Dit zou het moeten oplossen. Wil je kijken of je opnieuw kan inloggen en of het nu wel werkt? Ik hoor het graag van je. Zo niet, dan zet ik direct een case voor je door naar mijn technische collega's!

Na uitloggen en inloggen kom ik er weer in. Dank voor de moeite.


Goedemorgen @ninva, fijn dat het weer werkt en bedankt voor het laten weten!


Reageer