Skip to main content

Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten.  In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?

heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?

Hoi @wizardh, ik zie dat HBO Max op 27 september een fix heeft doorgevoerd en het zou weer moeten werken. Ik lees nu dat je HBO Max uit hebt gezet. Heb je een andere Extra aangezet of kan je HBO Max weer aanzetten? Ik hoor graag van je of het voor jou ook weer werkt. Zodra ik die bevestiging heb, kijk ik graag wat ik voor je kan doen qua vergoeding.


Ik heb het net gecontroleerd, maar nog steeds wordt er aangegeven dat ik geen abonnement heb: 

 

Daarnaast, wordt er gecompenseerd voor de periode dat er geen gebruik van HBO Max gemaakt kon worden? Dit duurt voor mij al 4 weken die ik wel doorbelast krijg. En de kortingsactie is nu ook al voorbij. 


Hi Bigoak, bedankt voor het checken. Ik heb je bundel zojuist uit en opnieuw aangezet. Dit zou het moeten oplossen. Wil je opnieuw inloggen en kijken of het nu wel werkt? Ik hoor het graag!


Can my subscription be fixed now?


Hoi @wizardh, ik zie dat HBO Max op 27 september een fix heeft doorgevoerd en het zou weer moeten werken. Ik lees nu dat je HBO Max uit hebt gezet. Heb je een andere Extra aangezet of kan je HBO Max weer aanzetten? Ik hoor graag van je of het voor jou ook weer werkt. Zodra ik die bevestiging heb, kijk ik graag wat ik voor je kan doen qua vergoeding.

Hoi Marciano,

 

Fijn dat HBO een update heeft uitgevoerd, maar ik kan nog steeds niet in mijn abonnement hij blijft het zeggen.…

 


@Marciano van Odido Bij ons zegt het ook nog steeds renew subscription


Hi Bigoak, bedankt voor het checken. Ik heb je bundel zojuist uit en opnieuw aangezet. Dit zou het moeten oplossen. Wil je opnieuw inloggen en kijken of het nu wel werkt? Ik hoor het graag!

Hallo, gisteren geprobeerd en het werkt weer! Dank. Echter heb ik het 1 maand niet kunnen gebruiken maar wel betaald. Wat gaat hiermee gebeuren? 


Hoi @Bigoak, fijn om te lezen dat het weer werkt en bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb zojuist een credit voor je ingevoerd van € 6. Deze wordt verrekend met je volgende factuur. Voor nu een heel fijn weekend en nog veel plezier met HBO Max!
 

 


Hoi @mbadelaar, is it about phone number **61? I've tried turning your HBO off and on, but I'm receiving an error right now. Please let me know and also fill in your profile with your date of birth, zip code, house number and last 4 digits of your IBAN, and I will check it again! 


Hoi @mbadelaar, is it about phone number **61? I've tried turning your HBO off and on, but I'm receiving an error right now. Please let me know and also fill in your profile with your date of birth, zip code, house number and last 4 digits of your IBAN, and I will check it again! 

just updated it 

 


Hoi @ninva en @SannePapa, het lukt op dit moment niet om bij jullie de bundel uit en aan te zetten. Ik krijg een onbekende foutmelding. Ik zet het door naar mijn collega's en probeer het maandag in de tussentijd opnieuw. k hoop dat het dan wel weer werkt. Excuses voor het ongemak!


Hallo, ik kan ook al een maand HBO Max niet gebruiken door hetzelfde probleem. Ik heb het vandaag nogmaals geprobeerd, ook nu krijg ik dezelfde error die anderen in dit topic ook krijgen.


Bij mij werkt het ook weer! Bedankt. Ik verwacht wel een compensatie! Ik hoor het graag. 


Mijn hbo Max werkt ook nog niet, staat op e-mail [aangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar] 

wil ook graag die €6 korting op volgende maand omdat het 1 maand niet heeft gewerkt.

 


mijn abonnement werkt nog steeds niet. wat moet ik doen? 


Hoi @mbadelaar, is it about phone number **61? I've tried turning your HBO off and on, but I'm receiving an error right now. Please let me know and also fill in your profile with your date of birth, zip code, house number and last 4 digits of your IBAN, and I will check it again! 

Any update?


Hallo @prokerma ik heb zojuist de bundel bij je nummer verwijderd en opnieuw toegevoegd. Zou je opnieuw kunnen inloggen om te kijken of het nu werkt? 

@Ryan_verkerk Werkt het nog steeds niet bij je abonnement of nu wel? Graag een toelichting hierop, zodat we kunnen kijken naar een oplossing! 

@HarmenEamonn Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik je abonnement niet tegen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is in je profiel vermelden? Dan kan ik met je meekijken! 

@mbadelaar Thanks for updating your profile. I have just removed and reactivated the bundle for you. Can you try logging in again now? It should work now and I look forward to your response! 


Hallo @prokerma ik heb zojuist de bundel bij je nummer verwijderd en opnieuw toegevoegd. Zou je opnieuw kunnen inloggen om te kijken of het nu werkt? 

@Ryan_verkerk Werkt het nog steeds niet bij je abonnement of nu wel? Graag een toelichting hierop, zodat we kunnen kijken naar een oplossing! 

@HarmenEamonn Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik je abonnement niet tegen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is in je profiel vermelden? Dan kan ik met je meekijken! 

@mbadelaar Thanks for updating your profile. I have just removed and reactivated the bundle for you. Can you try logging in again now? It should work now and I look forward to your response! 

Still doesn’t work 


Bij mij werkt het nog steeds niet heb opnieuw ingelogd en krijg nog steeds de melding dat ik mijn abonnement moet verlengen.


Hoi @ninva en @SannePapa, het lukt op dit moment niet om bij jullie de bundel uit en aan te zetten. Ik krijg een onbekende foutmelding. Ik zet het door naar mijn collega's en probeer het maandag in de tussentijd opnieuw. k hoop dat het dan wel weer werkt. Excuses voor het ongemak!

Hoi @Marciano van Odido heb jij al een update voor ons???

Toch gek dat bij ons nog een probleem lijkt te spelen. Nu kunnen we weer al een extra halve maand niet kijken… 


@Pharwin van Odido , het werkt helaas nog steeds niet bij mij


Hoi @SannePapa, ik heb het nog eens geprobeerd en het lukte me nu wel om je bundel handmatig uit en opnieuw aan te zetten. Wil je opnieuw inloggen en kijken of het nu wel werkt? Ik hoor het graag van je!


Hoi @prokerma, bedankt voor het proberen. Niet fijn dat het nog niet lukt. Ik heb daarom direct een case doorgezet naar de technische afdeling. Ik hoop dat zij het (in samenwerking met HBO Max) voor je kunnen oplossen. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen, maar ik hoop dat ze sneller aan jouw case toekomen: 73603656
@Ryan_verkerk : voor jou geldt uiteraard hetzelfde. Jouw casenummer is 73603929.


Hoi @ninva, het is me voor jou nu ook gelukt om de bundel uit en opnieuw aan te zetten. Dit zou het moeten oplossen. Wil je kijken of je opnieuw kan inloggen en of het nu wel werkt? Ik hoor het graag van je. Zo niet, dan zet ik direct een case voor je door naar mijn technische collega's!


Hello @mbadelaar, we have also forwarded a case for you to our IT team (case number: 73604282). The processing time is currently 14 days, but I hope they will get to your case sooner. Please note that it may take up to 14 days before you can expect feedback. Please wait patiently for now, apologies for the inconvenience! 


Reageer