Skip to main content

Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten.  In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?

heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?

Hoi @mmmightbeme, gebruik je hetzelfde e-mailadres als die jullie hier op de Community gebruiken? Laat het ons weten. Zo niet, zet het juiste e-mailadres dan in je profiel samen met je 06-nummer en klantnummer. Dit kan onder 'Mobiel klantnummer’. Dan kunnen we je gegevens meenemen!

Hi, thanks voor de snelle reactie! Yes, gebruik hetzelfde e-mailadres


Hi @mbadelaar, please fill your profile with the following information: 06-number, customer code and the e-mail address that you use for HBO Max, so we can forward this to the right department.

perfect just did it, thank you 


Hoi @ninva, ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet de volgende gegevens in je profiel: 06-nummer, klantnummer en e-mailadres dat je gebruikt voor HBO Max. Dan zetten we het voor je door!

@Marciano van Odido profiel is aangepast. 


Goedenmiddag,

 

Ik moest van een collega van u hier even een melding maken voor hbo. Geeft aan dat ik moet verlengen maar vervolgens kan ik niks koppelen. Graag hoor ik wat ik moet doen.

 

Email is XXX

gPersoonlijke gegevens verwijderd door moderator]


Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten.  In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?

heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?

Ook ik heb dit probleem!!


Ik heb gebeld naar klantenservice, alles uitgelegd en toen zei ze dat ze een nieuwe activatie mail voor HBO stuurde, hiermee kon ik alle weer in gang zetten. 


Hoi @Kchangur @HarmenEamonn, bedankt voor jullie melding en het invullen van jullie profiel. Ik neem jullie accounts mee en ik hoop dat HBO Max dit snel kan oplossen!


Goedemorgen,

 

zojuist doet HBO Max het niet meer, het zelfde probleem als eerst. Wordt aangegeven dat ik mij abonnement moet verlengen. Wordt wel een beetje vervelend zo. Graag mij ook meenemen bij HBO Max. Mijn e-mail waar ik HBO op heb is XXX


Hi @mbadelaar, please fill your profile with the following information: 06-number, customer code and the e-mail address that you use for HBO Max, so we can forward this to the right department.

any update?


Hoi allemaal, we hebben dit inmiddels doorgezet naar ons IT-team. Daaruit is gebleken dat de oorzaak bij HBO Max ligt en dat zij het nu aan het onderzoeken zijn. Zodra er meer bekend is, zullen we het aan jullie laten weten in dit topic. Excuses voor het ongemak! 

English: Hi all, we have passed this on to our IT team. This has revealed that the cause lies with HBO Max and they are now investigating it. As soon as more is known, we will let you know in this topic. Apologies for the inconvenience! 


Goedenmiddag,

 

Ik moest van een collega van u hier even een melding maken voor hbo. Geeft aan dat ik moet verlengen maar vervolgens kan ik niks koppelen. Graag hoor ik wat ik moet doen.

 

Email is XXX

gPersoonlijke gegevens verwijderd door moderator]

Goedenavond, 

 

Is er al meer duidelijkheid want hij werkt nog steeds niet en ik betaal er wel voor. Beetje vervelend vind ik dit nu worden. 


Hallo @Kchangur, dat snappen we heel goed. We willen net als jij dat jullie allemaal weer gebruik kunnen maken van deze dienst. Zoals ik hierboven had aangegeven, ligt de oorzaak bij HBO Max. We zijn nu afhankelijk van hoe snel zij dit gaan oplossen. Zodra we meer weten, zullen we het in dit topic aan jullie laten weten. Excuses voor het ongemak!


heb net een apart item aangemaakt, maar sinds vandaag hetzelfde probleem. Email adres is gelijk aan hier.


Hi @Bigoak, dank voor het doorgeven! We zullen het doorgeven aan het team dat hierover gaat in de hoop dat HBO Max hier meer vaart achter kan zetten. Zodra er meer bekend is, zullen we jullie hiervan op de hoogte stellen in dit topic! 


Ik heb hetzelfde probleem. Is er al zicht op een oplossing?

Dank Pieter


Dit probleem is er nu al twee weken, maar helaas zien wij geen vooruitgang of compensatie. Het is gemakkelijk om mensen te verleiden een abonnement af te sluiten met advertenties dat er extra voordeel is. Helaas kunnen wij geen gebruik maken van dit klantvoordeel.

Hoe gaan jullie ons hierin tegemoet komen?


Ook hier helaas plotseling hetzelfde probleem. Ik begrijp dat er 1 klant is die het wel op heeft kunnen lossen (via Ziggo). Het verbaast mij daarom dat dit niet lukt via Odido. 
 

Ook mijn e-mail adres is hetzelfde en ook ik hoop op een snelle oplossing.


@Marciano van Odido wij hebben nog altijd niets gehoord en kunnen nog steeds niet in hbo max. Misschien is het handig te vermelden dat het account op het abonnement van mijn zus Sanne Papavoine staat en het is dus ook haar email dat we hebben gebruikt voor het abonnement (dit is het email adres dat ik aan je door heb gegeven). 


@Marciano van Odido wij hebben nog altijd niets gehoord en kunnen nog steeds niet in hbo max. Misschien is het handig te vermelden dat het account op het abonnement van mijn zus Sanne Papavoine staat en het is dus ook haar email dat we hebben gebruikt voor het abonnement (dit is het email adres dat ik aan je door heb gegeven). 

Hoi @Marciano van Odido,
Het duurde even voordat ik ook een account mocht aanmaken van het systeem, maar het is gelukt. 
ons HBO MAX account zit gekoppeld aan mijn abbonnement, misschien zo makkelijker om het door te geven aan HBO Max. 
Weet jij of er een compensatie aankomt voor de maand die we nu wel betalen, maar niet kunnen kijken?


Hi @pjerrz, @ninva, @SusanBr @Irispapa op dit moment is er helaas nog niets bekend. We weten dat HBO Max er alles aan doet om het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor al het ongemak. We zijn hierin afhankelijk van hun hoe snel zij het oplossen. Zodra we meer weten, zullen we het direct aan jullie laten weten! 


Hoi allemaal, we hebben dit inmiddels doorgezet naar ons IT-team. Daaruit is gebleken dat de oorzaak bij HBO Max ligt en dat zij het nu aan het onderzoeken zijn. Zodra er meer bekend is, zullen we het aan jullie laten weten in dit topic. Excuses voor het ongemak! 

English: Hi all, we have passed this on to our IT team. This has revealed that the cause lies with HBO Max and they are now investigating it. As soon as more is known, we will let you know in this topic. Apologies for the inconvenience! 

Any Update? I haven’t heard anything in a few weeks, just want to make sure this is still going to be fixed.


Hi @mbadelaar! Of course we haven't forgotten about you, we just don't have an update yet. HBO Max is still making every effort to resolve it as soon as possible. As soon as more is known we will get back to you through this way! My apologies for the wait!


Ik denk dat er even met de vuist op tafel geslagen moet worden bij HBO want dit begint vervelend te worden. Ik zat een serie te volgen en moet alleen nog het laatste deel kijken. Als ik het weer kan bekijken ben ik bang dat ik weer een aantal delen moet bekijken. Daarna wilde ik aan een andere serie beginnen en weet niet of deze nog beschikbaar is als het weer werkt. Daarnaast wil ik series downloaden op mijn tablet omdat ik over een maand op vakantie naar de VS ga en dan in het vliegtuig niet afhankelijk wil zijn van het aanbod van de luchtvaartmaatschappij. 

Ik ga er daarnaast van uit dat er compensatie volgt voor de gemiste dagen (nu al 12) 


Hi @Bigoak, zelf ben ik ook een ontzettende serie liefhebber en kan ik je gevoel volledig begrijpen. HBO Max is op de hoogte van de situatie die zich nu afspeelt en zijn bezig dit op te lossen. Het spijt mij, ik had graag een ander antwoord voor je gehad. Voor nu moeten we de reactie vanuit HBO Max afwachten. Wij zelf kunnen dit niet oplossen, hoe graag we ook hadden gewild! 🍀


Hallo! Is er een update hierover? Voor mij is het ongelofelijk dat het IT-team van HBO niet kan ontdekken wat het probleem na 1 maand is.

Aangezien ik geen dienst krijg, heb ik mijn HBO Extra bij jullie geannuleerd zodat ik geen rekening voor oktober hiervoor krijg. Ik heb al voor september betaald, dus ik vraag me af wat de compensatie is voor mij en de andere klanten die de dienst deze maand niet kunnen gebruiken.


Reageer