Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten. In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?
heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?
Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten. In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?
Hoi
Hi, thanks voor de snelle reactie! Yes, gebruik hetzelfde e-mailadres
Hi
perfect just did it, thank you
Hoi
Goedenmiddag,
Ik moest van een collega van u hier even een melding maken voor hbo. Geeft aan dat ik moet verlengen maar vervolgens kan ik niks koppelen. Graag hoor ik wat ik moet doen.
Email is XXX
gPersoonlijke gegevens verwijderd door moderator]
Ook ik heb dit probleem!!
Ik heb gebeld naar klantenservice, alles uitgelegd en toen zei ze dat ze een nieuwe activatie mail voor HBO stuurde, hiermee kon ik alle weer in gang zetten.
Hoi
Goedemorgen,
zojuist doet HBO Max het niet meer, het zelfde probleem als eerst. Wordt aangegeven dat ik mij abonnement moet verlengen. Wordt wel een beetje vervelend zo. Graag mij ook meenemen bij HBO Max. Mijn e-mail waar ik HBO op heb is XXX
Hi
any update?
Hoi allemaal, we hebben dit inmiddels doorgezet naar ons IT-team. Daaruit is gebleken dat de oorzaak bij HBO Max ligt en dat zij het nu aan het onderzoeken zijn. Zodra er meer bekend is, zullen we het aan jullie laten weten in dit topic. Excuses voor het ongemak!
English: Hi all, we have passed this on to our IT team. This has revealed that the cause lies with HBO Max and they are now investigating it. As soon as more is known, we will let you know in this topic. Apologies for the inconvenience!
Goedenmiddag,
Ik moest van een collega van u hier even een melding maken voor hbo. Geeft aan dat ik moet verlengen maar vervolgens kan ik niks koppelen. Graag hoor ik wat ik moet doen.
Email is XXX
gPersoonlijke gegevens verwijderd door moderator]
Goedenavond,
Is er al meer duidelijkheid want hij werkt nog steeds niet en ik betaal er wel voor. Beetje vervelend vind ik dit nu worden.
Hallo
heb net een apart item aangemaakt, maar sinds vandaag hetzelfde probleem. Email adres is gelijk aan hier.
Hi
Ik heb hetzelfde probleem. Is er al zicht op een oplossing?
Dank Pieter
Dit probleem is er nu al twee weken, maar helaas zien wij geen vooruitgang of compensatie. Het is gemakkelijk om mensen te verleiden een abonnement af te sluiten met advertenties dat er extra voordeel is. Helaas kunnen wij geen gebruik maken van dit klantvoordeel.
Hoe gaan jullie ons hierin tegemoet komen?
Ook hier helaas plotseling hetzelfde probleem. Ik begrijp dat er 1 klant is die het wel op heeft kunnen lossen (via Ziggo). Het verbaast mij daarom dat dit niet lukt via Odido.
Ook mijn e-mail adres is hetzelfde en ook ik hoop op een snelle oplossing.
Hoi
Het duurde even voordat ik ook een account mocht aanmaken van het systeem, maar het is gelukt.
ons HBO MAX account zit gekoppeld aan mijn abbonnement, misschien zo makkelijker om het door te geven aan HBO Max.
Weet jij of er een compensatie aankomt voor de maand die we nu wel betalen, maar niet kunnen kijken?
Hi
Hoi allemaal, we hebben dit inmiddels doorgezet naar ons IT-team. Daaruit is gebleken dat de oorzaak bij HBO Max ligt en dat zij het nu aan het onderzoeken zijn. Zodra er meer bekend is, zullen we het aan jullie laten weten in dit topic. Excuses voor het ongemak!
English: Hi all, we have passed this on to our IT team. This has revealed that the cause lies with HBO Max and they are now investigating it. As soon as more is known, we will let you know in this topic. Apologies for the inconvenience!
Any Update? I haven’t heard anything in a few weeks, just want to make sure this is still going to be fixed.
Hi
Ik denk dat er even met de vuist op tafel geslagen moet worden bij HBO want dit begint vervelend te worden. Ik zat een serie te volgen en moet alleen nog het laatste deel kijken. Als ik het weer kan bekijken ben ik bang dat ik weer een aantal delen moet bekijken. Daarna wilde ik aan een andere serie beginnen en weet niet of deze nog beschikbaar is als het weer werkt. Daarnaast wil ik series downloaden op mijn tablet omdat ik over een maand op vakantie naar de VS ga en dan in het vliegtuig niet afhankelijk wil zijn van het aanbod van de luchtvaartmaatschappij.
Ik ga er daarnaast van uit dat er compensatie volgt voor de gemiste dagen (nu al 12)
Hi
Hallo! Is er een update hierover? Voor mij is het ongelofelijk dat het IT-team van HBO niet kan ontdekken wat het probleem na 1 maand is.
Aangezien ik geen dienst krijg, heb ik mijn HBO Extra bij jullie geannuleerd zodat ik geen rekening voor oktober hiervoor krijg. Ik heb al voor september betaald, dus ik vraag me af wat de compensatie is voor mij en de andere klanten die de dienst deze maand niet kunnen gebruiken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.