Skip to main content

Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten.  In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?

heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?

Hoi Peter, van harte welkom op de Community en leuk dat je gebruikmaakt van HBO Max! HBO Max staat los van het onderhoud. Werkt het vandaag toevallig wel weer? Wat krijg je precies te zien en kan je eens een screenshot delen? Wellicht helpt het om je account opnieuw te koppelen via HboMax Instellingen | Odido. Ik hoor het graag van je! 😊


 


Nog steeds hetzelfde


Bedankt voor je screenshot, Peter! Ik zie nog 1 andere klant met hetzelfde, dus ik heb de vraag direct uitgezet bij mijn collega. Ik hoop snel iets te horen en zodra ik meer duidelijkheid heb kom ik meteen bij je terug. Mocht het in de tussentijd weer werken, houd je mij dan ook op de hoogte?


Hoi, ik heb het ook sinds gisteren


Ik ook , kom er net achter en als ik opnieuwe koppel krijg ik de melding dat het account niet klopt of dat het al gekoppelt is.


Ik heb helaas ook hetzelfde probleem. Sinds afgelopen weekend werkt mijn HBO Max niet meer via Odido en ook het opnieuw koppelen werkt niet.

Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice en het zou worden doorgezet naar een andere afdeling om het alsnog opgelost te krijgen. Dus hopelijk wordt het snel opgelost en kan ik weer gebruikmaken van HBO Max. 😊


Hi allemaal, bedankt voor de meldingen. Ik heb het inmiddels ook al doorgezet naar onze Incident Managers. Zij zijn momenteel op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost, Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het hier uiteraard weten.


Ik heb precies hetzelfde. Is er al meer bekend over een oplossing?


Hi @Staal91, mijn collega's werken er nog aan en ik heb morgen een meeting met ze. Ik hoop morgen meer duidelijkheid te kunnen geven!


Wij hebben dit probleem ook. Dus wij zijn ook nieuwsgierig naar de oplossing. 


Hi @Peter Poot@Baroud@esmayl@Dennis1993 , @Staal91@Irispapa, ik heb meer duidelijkheid over het probleem. We zijn in dit geval afhankelijk van HBO Max. Zij hebben een update uitgevoerd, waarna dit probleem is ontstaan. Hun IT-afdeling is er momenteel mee bezig. Wel willen we de druk opvoeren, zodat dit met meer spoed wordt opgepakt. Hiervoor hebben we jullie e-mailadressen nodig die jullie gebruiken voor HBO Max. 

Gebruiken jullie hetzelfde e-mailadres als die jullie hier op de Community gebruiken? Laat het ons weten. Zo niet, zet het juiste e-mailadres dan in je profiel. Dit kan onder 'Mobiel klantnummer’. Dan zetten wij het direct door! 😄


@Marciano van Odido bedankt voor je uitleg en info. Fijn om te horen dat er in ieder geval meer duidelijkheid is over het probleem.
Voor HBO Max gebruik ik hetzelfde mailadres als voor deze community. ;-) 


@Marciano van Odido ik gebruik ook hetzelfde e-mail adres als met hbo.


@Marciano van Odido Wij gebruiken een ander email adres. Ik zie niet zo snel waar ik dit in mijn profiel kan plaatsen.


Hi, ik gebruik een ander e-mail adres, echter bij mij werkt het weer door een nieuwe inlog activatie mail  van Ziggo zelf


Hoi @Irispapa, je kan het e-mailadres dat je gebruikt onder het kopje 'Mobiel klantnummer’ zetten.


Goedemorgen @Peter Poot, superfijn dat het weer werkt! Zou je me iets meer kunnen vertellen over hoe je dit (via Ziggo) voor elkaar hebt gekregen? Ik ben erg benieuwd en hopelijk kunnen we hier andere klanten ook mee helpen! 


Hi,

Wij hebben de klantenservice gebeld omdat wij ook niet meer gebruik kunnen maken van HBO. Die kon niets voor ons doen en verwees ons naar de community pagina. Vriendelijk verzoek ons hiermee te helpen.


@Marciano van Odido oke gedaan!

 


Hoi @ninva, ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet de volgende gegevens in je profiel: 06-nummer, klantnummer en e-mailadres dat je gebruikt voor HBO Max. Dan zetten we het voor je door!


Hi, ik heb ook hetzelfde probleem en kan al ongeveer een week ook geen gebruik meer maken van mijn HBO Max abonnement. Ben benieuwd of ik hiermee geholpen kan worden. 


Starting this morning, my HBO Max account has been ‘unsubscribed’ even though on my Odido account stats that it’s still active. I called HBO Max and Odido and was told that there was an issue after a new update to HBO Max and to put a post here in the Odido community.  


Hoi @mmmightbeme, gebruik je hetzelfde e-mailadres als die jullie hier op de Community gebruiken? Laat het ons weten. Zo niet, zet het juiste e-mailadres dan in je profiel samen met je 06-nummer en klantnummer. Dit kan onder 'Mobiel klantnummer’. Dan kunnen we je gegevens meenemen!


Hi @mbadelaar, please fill your profile with the following information: 06-number, customer code and the e-mail address that you use for HBO Max, so we can forward this to the right department.


Reageer