Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten. In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?
heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?
Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten. In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?
heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?
Hoi Peter, van harte welkom op de Community en leuk dat je gebruikmaakt van HBO Max! HBO Max staat los van het onderhoud. Werkt het vandaag toevallig wel weer? Wat krijg je precies te zien en kan je eens een screenshot delen? Wellicht helpt het om je account opnieuw te koppelen via HboMax Instellingen | Odido. Ik hoor het graag van je!
Nog steeds hetzelfde
Bedankt voor je screenshot, Peter! Ik zie nog 1 andere klant met hetzelfde, dus ik heb de vraag direct uitgezet bij mijn collega. Ik hoop snel iets te horen en zodra ik meer duidelijkheid heb kom ik meteen bij je terug. Mocht het in de tussentijd weer werken, houd je mij dan ook op de hoogte?
Hoi, ik heb het ook sinds gisteren
Ik ook , kom er net achter en als ik opnieuwe koppel krijg ik de melding dat het account niet klopt of dat het al gekoppelt is.
Ik heb helaas ook hetzelfde probleem. Sinds afgelopen weekend werkt mijn HBO Max niet meer via Odido en ook het opnieuw koppelen werkt niet.
Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice en het zou worden doorgezet naar een andere afdeling om het alsnog opgelost te krijgen. Dus hopelijk wordt het snel opgelost en kan ik weer gebruikmaken van HBO Max.
Hi allemaal, bedankt voor de meldingen. Ik heb het inmiddels ook al doorgezet naar onze Incident Managers. Zij zijn momenteel op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost, Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het hier uiteraard weten.
Ik heb precies hetzelfde. Is er al meer bekend over een oplossing?
Hi
Wij hebben dit probleem ook. Dus wij zijn ook nieuwsgierig naar de oplossing.
Hi
Gebruiken jullie hetzelfde e-mailadres als die jullie hier op de Community gebruiken? Laat het ons weten. Zo niet, zet het juiste e-mailadres dan in je profiel. Dit kan onder 'Mobiel klantnummer’. Dan zetten wij het direct door!
Voor HBO Max gebruik ik hetzelfde mailadres als voor deze community. ;-)
Hi, ik gebruik een ander e-mail adres, echter bij mij werkt het weer door een nieuwe inlog activatie mail van Ziggo zelf
Hoi
Goedemorgen
Hi,
Wij hebben de klantenservice gebeld omdat wij ook niet meer gebruik kunnen maken van HBO. Die kon niets voor ons doen en verwees ons naar de community pagina. Vriendelijk verzoek ons hiermee te helpen.
Hoi
Hi, ik heb ook hetzelfde probleem en kan al ongeveer een week ook geen gebruik meer maken van mijn HBO Max abonnement. Ben benieuwd of ik hiermee geholpen kan worden.
Starting this morning, my HBO Max account has been ‘unsubscribed’ even though on my Odido account stats that it’s still active. I called HBO Max and Odido and was told that there was an issue after a new update to HBO Max and to put a post here in the Odido community.
Hoi
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.