Ik kan in de app alleen mijn tv + internet zien, maar niet mijn mobiele gegevens. Ze zijn wel gekoppeld. Wat kan ik doen?
Hi
Deze heb ik zojuist voor je aangepast, de naam en alle gegevens van beide abonnementen komen overeen met elkaar. Je kunt vanaf nu je mobiele abonnement toevoegen aan je bestaande account voor Internet + TV. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik zou je willen vragen om de app even te verwijderen en opnieuw te downloaden, zodat deze gelijk beschikt over de nieuwste softwareversie.
Ik hoor het graag van je! Mocht het niet lukken, verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en op welke manier je het probeert (via de app/browser/desktopversie).
Hi
Deze heb ik zojuist voor je aangepast, de naam en alle gegevens van beide abonnementen komen overeen met elkaar. Je kunt vanaf nu je mobiele abonnement toevoegen aan je bestaande account voor Internet + TV. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik zou je willen vragen om de app even te verwijderen en opnieuw te downloaden, zodat deze gelijk beschikt over de nieuwste softwareversie.
Ik hoor het graag van je! Mocht het niet lukken, verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en op welke manier je het probeert (via de app/browser/desktopversie).
Gelukt! Bedankt, groet, Dorrit
Geen dank en graag gedaan Dorrit! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.