Skip to main content

Ik kan in de app alleen mijn tv + internet zien, maar niet mijn mobiele gegevens.  Ze zijn wel gekoppeld. Wat kan ik doen?

Hi @Dorrit71, welkom! Graag kijk ik met je mee naar een oplossing. Als ik het mobiele nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat er een apart account staat ingesteld. Deze is niet gekoppeld aan het account van je Internet + TV abonnement. Ik heb zojuist het account voor je mobiele abonnement verwijderd en het nummer ontkoppeld, omdat ik zie dat er al een hele lange tijd niet mee is ingelogd. Je maakt namelijk gebruik van het account wat gekoppeld staat aan je Internet + TV abonnement. Echter, kun je je mobiele abonnement aan hetzelfde account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik zie alleen dat de naam niet overeenkomt. Bij je mobiele abonnement D. + (je achternaam) en bij je Internet + TV abonnement alleen je achternaam vermeld. 

Deze heb ik zojuist voor je aangepast, de naam en alle gegevens van beide abonnementen komen overeen met elkaar. Je kunt vanaf nu je mobiele abonnement toevoegen aan je bestaande account voor Internet + TV. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik zou je willen vragen om de app even te verwijderen en opnieuw te downloaden, zodat deze gelijk beschikt over de nieuwste softwareversie.

Ik hoor het graag van je! Mocht het niet lukken, verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en op welke manier je het probeert (via de app/browser/desktopversie). 

Hi @Dorrit71, welkom! Graag kijk ik met je mee naar een oplossing. Als ik het mobiele nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat er een apart account staat ingesteld. Deze is niet gekoppeld aan het account van je Internet + TV abonnement. Ik heb zojuist het account voor je mobiele abonnement verwijderd en het nummer ontkoppeld, omdat ik zie dat er al een hele lange tijd niet mee is ingelogd. Je maakt namelijk gebruik van het account wat gekoppeld staat aan je Internet + TV abonnement. Echter, kun je je mobiele abonnement aan hetzelfde account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik zie alleen dat de naam niet overeenkomt. Bij je mobiele abonnement D. + (je achternaam) en bij je Internet + TV abonnement alleen je achternaam vermeld. 

Deze heb ik zojuist voor je aangepast, de naam en alle gegevens van beide abonnementen komen overeen met elkaar. Je kunt vanaf nu je mobiele abonnement toevoegen aan je bestaande account voor Internet + TV. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik zou je willen vragen om de app even te verwijderen en opnieuw te downloaden, zodat deze gelijk beschikt over de nieuwste softwareversie.

Ik hoor het graag van je! Mocht het niet lukken, verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en op welke manier je het probeert (via de app/browser/desktopversie). 

Gelukt! Bedankt, groet, Dorrit 

Geen dank en graag gedaan Dorrit! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 

Reageer