Skip to main content

Hallo,

 

Ik krijg geen verificatie sms’jes van de berichten app IMO. Andere sms’jes krijg ik wel, ook verificatie sms’jes van andere bedrijven. Er moet volgens IMO een poort oid geopend worden. Graag wil ik dat dit snel opgelost wordt aangezien ik via IMO contact onderhoudt met mijn familie in het buitenland. 
 

 

Hi @Geensmshelp 

Ik wil dit graag laten onderzoeken door onze technische afdeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Met daarin 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen waarop dit probleem voorkwam en ook graag aangeven om welke diensten het gaat. Dan maak ik een case voor je aan en kunnen onze technische specialisten dit verder onderzoeken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!


Hi @Geensmshelp 

Ik wil dit graag laten onderzoeken door onze technische afdeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Met daarin 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen waarop dit probleem voorkwam en ook graag aangeven om welke diensten het gaat. Dan maak ik een case voor je aan en kunnen onze technische specialisten dit verder onderzoeken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

 

 

 

Ik heb het 5 dagen geleden naar je gestuurd maar nog niks gehoord!

 


Hi @Geensmshelp 

Dat kan kloppen ik was namelijk vrij. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat je mij een bericht hebt gestuurd, maar je hebt niet de informatie meegestuurd die ik nodig heb om een case aan te maken voor onze technische afdeling. Zou je mij 3 voorbeelden met datum + tijdstip kunnen geven waarop je dit probleem ervaarde? Zonder de voorbeelden kan de technische afdeling dit niet onderzoeken. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!


Reageer