Update 21:20uur
Oudere versie app 6.6.0 installeren leid ook tot niets. T-Mobile doe hier iets aan. Ik krijg gewoonweg geen enkel melding/bericht wat mijn verbruik is. Geen enkele inzicht in mijn gebruik, BALEN🤬
Update 21:09uur
Heb zonet hele telefoon gereset, fabrieksinstellingen, niks. Na nieuwe installatie, gelijk via speedtest data verbruikt, om te zien of ik melding krijg. Niks !!!!! Problemen liggen bij T-Mobile.
Sinds paar dagen krijg ik geen melding of sms dat 80% al is gebruikt van data, en ook geen voor de gb-aanvuller. Opnieuw de- en installeren van de app heeft niks geholpen, nergens te lezen dat er storing is. Beta app versie 6.7.0 (99137),verwijderd terug naar stabiele versie ook niks....wat is er aan de hand, behoorlijk frustrerend dit. Heb all feedback naar ontwikkelaars doorgegeven. Probleem tot nu nog aanwezig. Los dit op!!!
Ik zit nu dagelijks met perioden zonder internet, totdat ik zelf ontdek, dat ik 0,0 data nog heb, dan duurt het minuten voor ik kan opwaarderen of verder gaan.