Skip to main content
Beantwoord

Geen SMS Apple One activatie SMS ontvangen

• 16 februari 2025
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Geen SMS Apple One activatie SMS ontvangen

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Reunite79, van harte welkom onze Community, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wel zo fijn als je je Apple One kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik kan de link voor activatie opnieuw per sms naar je versturen. Voordat ik dat kan en mag doen, heb ik alleen nog je volledige naam, telefoonnummer en geboortedatum nodig. Kun je die invullen in je profiel? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3768 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2025

Hi ​@Reunite79, van harte welkom onze Community, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wel zo fijn als je je Apple One kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik kan de link voor activatie opnieuw per sms naar je versturen. Voordat ik dat kan en mag doen, heb ik alleen nog je volledige naam, telefoonnummer en geboortedatum nodig. Kun je die invullen in je profiel? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen